Amazon bestelling, iets anders ontvangen, wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skyla

Amazon bestelling, iets anders ontvangen, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:24

Omdat dit mijn eerste keer is dat ik wat bestelde bij Amazon en ik niets verkeerd wil doen waardoor ik mijn geld kan verliezen vraag ik even hier wat ik nu het beste kan doen.

Gisteren 2 kopjes voor op mijn andis scheermachine bij Amazon gekocht. Het product was al 300+ keer verkocht en het was een amazon's choice product. Dus kan niet verkeerd dacht ik. Ging zaterdag toekomen. Kreeg ik deze namiddag al bericht dat het al in de locker klaar lag. Daarnet erheen, springt de locker open en zie ik al dat de verpakking veel te dun is voor die kopjes. Direct in de wagen open gemaakt en ja, de reden waarom ik nog niet eerder bij Amazon durven bestellen heb, een setje simpele oorringen en een kabeltje.

Gewoon terugsturen wil ik niet want dan kunnen zij zeggen dat ik hen scam door geen scheerkopjes terug te sturen en zal ik mijn geld niet terugzien.

Ik heb al zitten zoeken waar ik de verkoper kan contacteren of een probleem met pakket kan melden maar ik vind het niet op de site.
Wel heb ik al een slechte review voor de verkoper nagelaten in de hoop dat daar reactie uit komt maarja zo lang wil ik nu ook niet wachten.

Iemand hier die mij kan vertellen wat ik het beste doe?

zonnebloem18

Re: Amazon bestelling, iets anders ontvangen, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:28

Amazon heeft over het algemeen een goede service, gewoon via de app even melding maken dat er iets mis is gegaan.

Skyla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:39

zonnebloem18 schreef:
Amazon heeft over het algemeen een goede service, gewoon via de app even melding maken dat er iets mis is gegaan.

Ik werk gewoon via de site maar het probleem is net dat ik niet vind waar ik exact die melding kan maken. :+

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:43

Als je bij bestelling kiest voor retour dan kun je verkeerd product kiezen. En dan retour doen. Desnoods even filmpje maken van de verpakking, producten en de originele labels.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:31

Lekker, verkoper heeft meteen een klacht aan zn broek hangen zonder dat jij eerst de normale stappen onderneemt.

Verkoper is ook gewoon mens en maakt per ongeluk een foutje.
Neem contact op met Amazon en verkoper en leg het uit.

Doe je bij elke andere webshop toch ook?

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:34

Je kunt het gewoon bij Amazon melden, gaan ze echt niet moeilijk over doen ;) Je kan het retour sturen en je geld terug vragen en (als je wil) opnieuw bestellen. Je kan dit aangeven in jouw account bij je bestellingen.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

Zou ook niet de eerste keer zijn dat pakketautomaat verkeerde pakje geeft. Staat jouw naam wel op het etiket?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:52

Gewoon contact opnemen met Amazon en het uitleggen.
Ik had een keer wat besteld maar het pakket was open gegaan en het product was eruit gevallen, was geen probleem en binnen een paar dagen geld terug.
Ik bestel er best wel veel en eigenlijk nooit problemen.

Een slechte review werkt niet, bij retourzendingen en bestellingen kan je contact opnemen. Dit staat, als je ingelogd bent rechtsboven naast de winkelwagen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:06

zonnebloem18 schreef:

Dit. Amazon heeft een hele goede klantenservice.

Saranghea

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:29

Amazon heeft een hele fijne service. Ik heb zelfs na 6 maanden nog geld terug ontvangen omdat er iemand anders over het product heeft geklaagd dat niet het orginele merk verkocht is wat wel aangeboden werd.
Gewoon via het bestellingsmenu aangeven dat je niet het juiste hebt ontvangen en dan kan je het terugsturen/er wordt contact met je opgenomen

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:35

Inderdaad, gewoon aanklikken verkeerd product ontvangen, eventueel foto erbij als dat kan en klaar. Waarom zo moeilijk en wantrouwend doen? Ik bestel hartstikke veel via Amazon en als er ooit al eens iets mis gaat wordt dat super snel opgelost, net als bij bol bijvoorbeeld. Niks mis met Amazon hoor.