Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:Even naar LibreOffice gekeken, maar dat heeft geen Outlook...
Gmail vind ik vreselijk, dus dat is ook geen alternatief.
Ik ga zo'n pakketje 2024 kopen.
Dank voor jullie input!
Nu op zoek naar een Cloud waar ik mijn 0,25 TB aan bestanden kan huisvesten. Hoeft niet gratis, maar liefst wel EU.
beert schreef:Proton is ook top, maar dat is een mailprovider. Gezien we het over Office hebben vermoed ik dat we het over de client app hebben (Outlook kan ook als client voor de mail van andere mail providers gebruikt worden). Proton's apps werken niet met andere mail providers.Dees schreef:Ik heb proton, ook vanwege de mailbox en paswoordmanager. En Europees. Anders hier eens kijken: https://european-alternatives.eu/catego ... -platformsEven naar LibreOffice gekeken, maar dat heeft geen Outlook...
Gmail vind ik vreselijk, dus dat is ook geen alternatief.
Ik ga zo'n pakketje 2024 kopen.
Dank voor jullie input!
Nu op zoek naar een Cloud waar ik mijn 0,25 TB aan bestanden kan huisvesten. Hoeft niet gratis, maar liefst wel EU.
_roodvos_ schreef:Is de drive van proton net als Onedrive aan je eigen computer te koppelen (dus dat je vanuit windows verkenner in die mappen kan komen, je bestanden in eender welk programma kan bewerken en het dan automatisch synchroniseert) of is het meer vergelijkbaar met google drive, waar je alleen via de browser in komt en met een eigen tekstverwerker?