Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:Wat wil je precies bereiken met dit topic? Denk je dat je, met deze openingspost, een fijne discussie opstart waarbij iedereen openstaat voor elkaars mening en die respecteert?
Maflinger_S schreef:Inmiddels is mij een aantal zaken wel duidelijk geworden:
Herhalen, herhalen, herhalen gaat niet werken dus daar kan je gerust mee ophouden Het lijkt iets te veel op drammen.
Een “bewuste” keuze maken impliceert niet per definitie een keuze die door iedereen gezien wordt als “juiste” keuze. Het betekent mijn inziens een geïnformeerde keuze, dat wil zeggen een keuze nadat je je hebt laten informeren door zelf op onderzoek uit te gaan.
marleen_88 schreef:Als mensen zichzelf hieraan willen blootstellen door het te kopen, is dat hun eigen zaak. Ik weet gezinnen die het niet breed hebben, niet iedereen heeft een keuze.
Echter vind ik de omstandigheden waarin het gemaakt wordt behoorlijk discutabel te noemen.
MarlindeRooz schreef:Spoiler:
marleen_88 schreef:Als mensen zichzelf hieraan willen blootstellen door het te kopen, is dat hun eigen zaak. Ik weet gezinnen die het niet breed hebben, niet iedereen heeft een keuze.
Echter vind ik de omstandigheden waarin het gemaakt wordt behoorlijk discutabel te noemen.
Dat is ook zo met winkels als: Hema, Wibra, action, primark etc. Het is domweg elitair om van anderen te eisen dat ze alleen maar bij hele dure merken gaan kopen. Laat staan als je niet standaard maat 38 hebt en 1.70 lang bent.
Als het ook nog eens duurzaam moet zijn dan moet ik als halve nudist door het leven vrees ik.
Ik heb laatst in een week tijd zeker 20 (!!!!!) broeken gepast en niks paste mij goed. En dan heb ik het over heel veel soorten winkels. Van kringloop tot only tot jeans centre. Ook op vinted kon ik weinig vinden.
Tieneke schreef:TS, vooral jij lijkt er zo mee bezig? Het lijkt alsof je wel heel erg op zoek bent naar medestanders op Bokt? Waarom voel je die noodzaak?