Ik heb al een paar jaar last van een mierennest tegen mijn buitenmuur/achterdeur. Als ik gif spoot dan waren ze de rest van de zomer daar weer weg. Tot vorig jaar, vorig jaar kwam ik op een dag thuis van mijn werk en krioelden de vliegende mieren binnen in huis bij de achterdeur. Wat bleek ze komen via de vloer omhoog mn woonkamer in. Ze leven dus ook blijkbaar onder mn dorpel. Dit jaar al vroeg een professioneel bedrijf erbij gehaald. Die poeder strooide en een gel binnen in huis spoot. En dit zou ik elk jaar moeten herhalen. Prima dat heb ik er wel voor over.

Je ziet het al de mieren vinden steeds weer een nieuwe plek en ik heb inmiddels al 4x opnieuw moeten strooien of spuiten. Maar zo'n professional is niet goedkoop en ga ik niet meerdere keren laten komen (Dat is volgens hen de oplossing)
Ik word er inmiddels echt wanhopig van en ze mogen overal in mn tuin zitten, maar niet bij mn achterdeur en in huis waar ze via de dorpel en onder het laminaat zand omhoog werken en vliegende mieren.
Iemand nog tips? Behalve verhuizen?