Je zou denken dat met Chat gtp, google en alle andere mogelijkheden blijven zitten met brandende vragen tot het verleden zou behoren... maar neen!

Soms hebben bokkers, gewoon bokkers nodig, de antwoorden zijn onvindbaar, niet specifiek genoeg of gekleurd door algoritmes waardoor je toch nèt met een gevoel van leegte achter blijft... Het grote knagende gevoel van onwetendheid, uren lang zit je te googlen, inmiddels spreek je Chat gtp vaker dan je beste vriendin... en nog altijd is het antwoord er niet.
Dus daarom:
DDJJA deel 5

De eerdere pagina's vol prachtige vraagstukken:
[LZP] Dingen die je je afvraagt
[LZP] Dingen die je je afvraagt deel 2!
[LZP] Dingen die je je af vraagt deel 3!
[LZP] Dingen die je je af vraagt deel 4!
een aantal voorbeelden uit het eerdere deel:
amber15 schreef:Alou schreef:Ik vraag me af of er meer bokkers zijn, die bij het legen van de vuilnisbak. (Zak uit de pedaalemmer trekken aan de koortjes) Moeten denken aan de geboorte van een kalfje.
Ja!! Pedaalemmer heb ik niet, maar ik heb dezelfde gedachte als ik de was uit de wasmachine trek.
Roodvos schreef:Kookaburra schreef:Niet een al te serieuze vraag, maar:
Na een spannende val van een mederuiter gister... Waarom hebben wij eigenlijk als hobby om op een dier van 600 kilo te zitten. Zijn wij ruiters niet gewoon een beetje gek?
Nee, ruiters zijn niet gek, ruiters zijn kunstenaars
Immers "the art of riding is keeping a horse between you and the ground".
Toegegeven, goede kunstenaars zijn vaak ook wel een beetje gek
Indy_Mouse_9 schreef:Britta31 schreef:Kan je echt een kleed schoon krijgen door het in de sneeuw te leggen?
Het schijnt. De mijne werd alleen maar sneeuwig, niet schoon
de spelregels

De antwoorden moeten niet makkelijk te vinden zijn... iets wat je makkelijk zelf via een zoekbalkje kan vinden heeft niet de hulp van ons bokt orakel nodig

eervolle benoeming

En natuurlijk even een ere plaats voor onze zelf ontwikkelde formule die altijd werkt

betreffende ALLE "kan ik voedsel nog eten vragen"
Citaat:X eetbaar zolang het geen 30 graden buiten is, y hangt van het eten af wat het is, z is het droog of nat voedsel en waar is het op gevallen?