Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Samenvatting: ik maak het mezelf moeilijk en kan niet stoken...
Oplossing: bij de slager een bqq-pakket halen voor het juiste aantal personen en een gasbbq (of zelfs een elektrische) kopen. Niks meer aan de hand.
8nnemiek schreef:![]()
Maar met de bbq hebben we geen gedoe meer sinds ik een kleine kamado heb gekochtwat een heerlijk ding is dat!
Tink89 schreef:Samenvatting: ik maak het mezelf moeilijk en kan niet stoken...
Oscar schreef:Niet alleen je huis maar ook je eigen kleding. Ik draag graag zwarte kleding. Mijn kat krult de hele dag om mij heen en schooit de hele dag om snoep. Dan weet je wel hoe mijn broeken er uit zien........
AdemoJoey schreef:Hahahaha ik zie je aan het eind van de dag echt uitgeput met hangende armen langs de stoel onderuitgezakt zitten, zo van; dat hebben we ook weer overleefdEn dan de hond onvermoeibaar en verwachtingsvol naast je; ga je mee uit??
![]()
Steppe schreef:van te voren alles goed poetsen en denk dit ga ik bijhouden.. NOT dus andere mogelijkheid iedere week vrienden vragen dan moet ik het iedere week schoonhouden.
Evercreek schreef:Oscar schreef:Niet alleen je huis maar ook je eigen kleding. Ik draag graag zwarte kleding. Mijn kat krult de hele dag om mij heen en schooit de hele dag om snoep. Dan weet je wel hoe mijn broeken er uit zien........
Dat ook inderdaad! Wij hebben overal in huis rollers liggen. Ik werk fulltime thuis dus ik hoef niet dagelijks netjes voor de boeg, maar mijn vriend zijn baas verwacht dit wel van zijn werknemers. Zijn werk kleding was ik daarom ook apart om zoveel mogelijk haar te vermijden. Hij kleed zich thuis meteen om voordat hij de dieren (en mij) begroet etc.
Daarbij koop ik ook geen kleding waarop haren heel goed te zien zijn, gezien de grootste haarbal een witte kat is, koop ik dus voornamelijk lichte kleding. Of kleding waarbij de haren vrij makkelijk af te slaan zijn (travelstof is mijn favoriete stofje geworden).
Nu ik er zo over schrijf besef ik me pas hoeveel werk we ervan hebben
8nnemiek schreef:Als ik dit topic lees ben ik vooral heel blij met mijn hond die geen haar verliest![]()
Vroeger alleen na de loopsheid, dan was het een week lang alsof je op de prairie zat, met tumbleweed haarbollen bij elk zuchtje wind![]()
Inmiddels na sterilisatie komt er alleen nog een kilo haar vanaf zodra ik de tondeuse er overheen haal