Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Wat vooral ook belangrijk is denk ik, wat wil je zoon zelf? Want wij kunnen wel met hele degelijke tassen komen, je wilt ook niet de odd one out zijn op school qua tassen denk ik zo.
Marleen_L schreef:Laat hem inderdaad zelf kiezen en het er ook over hebben met z'n klasgenootjes. Ik zou ook niet teveel hameren op degelijkheid. Ik had een kipling gekregen voor de 1e klaas, ook super degelijk met een speciale staaf voor extra rugondersteuning en alles. Ik heb hem na 2 jaar ingeruild voor een minder-ergonomisch-verantwoorde Eastpak, gewoon omdat ik die andere stom vond. Ik moest ook 17 km enkele reis fietsen en zolang je de tas achterop je fiets doet (met een spin, of zo'n speciale tassenhouder) maakt het ook iets minder uit. Verder scheelt het dan een laptop lichter is dan een dag boeken. Ik zou eerder zorgen dat er nog een extra goede hoes om de laptop zit, zodat die dit allemaal overleefd.
De eastpak heb ik trouwens nog steeds, is wel wat minder geworden in de jaren, maar heb hem gekocht in 2005.
shaddy82 schreef:Niet goedkoop, wel veel keuze en goede service
https://www.duifhuizen.nl/?gad_source=1 ... gIf4PD_BwE
tengeltje11 schreef:Zo goed als de hele school heeft hier Eastpak, dus voor zoon lief vorig jaar ook zo eentje uit gezocht.
Is hij heel tevreden mee.
(Ging vorig jaar dus ook naar het 1ste secundair)
Kaplaars schreef:Ik werk op een middelbare school en nagenoeg alle kinderen hier lopen met een eastpak.
Zijn smaak gaat waarschijnlijk nog wat veranderen gedurende het jaar onder invloed van klasgenoten, daar zou ik voor nu wel rekening mee houden.
Shadow0 schreef:Kaplaars schreef:Ik werk op een middelbare school en nagenoeg alle kinderen hier lopen met een eastpak.
Zijn smaak gaat waarschijnlijk nog wat veranderen gedurende het jaar onder invloed van klasgenoten, daar zou ik voor nu wel rekening mee houden.
Ik liep als brugpieper met een veel te grote knalrode rugzak, tussen allemaal Eastpaks en brave leren schooltassen. Nooit een moment spijt van gehad. Er is niets deprimerender dan kinderen meegeven dat ze zich al op voorhand moeten aanpassen.
Shadow0 schreef:Kaplaars schreef:Ik werk op een middelbare school en nagenoeg alle kinderen hier lopen met een eastpak.
Ik liep als brugpieper met een veel te grote knalrode rugzak, tussen allemaal Eastpaks en brave leren schooltassen. Nooit een moment spijt van gehad. Er is niets deprimerender dan kinderen meegeven dat ze zich al op voorhand moeten aanpassen.