Luchtbed Decathlon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Luchtbed Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-25 12:08

Gezien ik vaker topics zie waarin de kracht van Bokt helpt iets op te lossen, doe ik ook een poging.

Een paar weken terug wilde ik dit luchtbed halen bij de Decathlon:
https://www.decathlon.be/nl/p/luchtbed- ... Grijs_Geel
Echter was enkel de L variant beschikbaar, dus die ging mee naar huis. Maar na 2 nachten daar op slapen moest ik toch toegeven dat ik liever die paar cm breder heb, dus wilde ik vandaag mijn L ruilen voor een XL.
Helaas was net als toen ik de L kocht, ook nu de XL uitverkocht.

Geen probleem dacht ik, ik bestel de XL wel online...
Om tot de conclusie te komen dat ie volgens mij nergens meer leverbaar is? Ik heb op de website van NL, BE, FR en DE (heb in die landen in elk geval kennissen wonen die het zouden kunnen opsturen, Spanje is ook nog een optie) gekeken maar het lijkt er op dat het een onbegonnen zaak is? :-(

Is er iemand die toevallig bij een decathlon in de buurt woont waar ie toevallig op voorraad is?
Mag uiteraard ook tweedehands eventueel!

Of, weet iemand een vergelijkbaar luchtbed? Met name de dikte, breedte en R waarde vind ik belangrijk.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 16:11

Toen ik er nog werkte kon er ook onderling tussen winkels worden uitgeleverd, als je weet waar het op voorraad is zou je kunnen vragen of ze het kunnen laten versturen naar jouw winkel.

Edit: zie dat hij in Nederland uberhaupt niet meer op vorraad is. Dan ben ik bang dat het wel lastig wordt om via de officiële weg te bestellen.

Kmbrly

Re: Luchtbed Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 16:22

Maasmechelen zou er nog eentje hebben. Ik ben pas zaterdag thuis dus kan nu niet gaan kijken

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-25 16:31

Als ik het goed heb gezien is er in Nederland geen een vestiging die ‘m nog heeft en in België inderdaad Namur of Maasmechelen.
Maar bij een stock van slechts 1 artikel vraag ik het mij af :=
Toen ik de XL wilde kopen was er volgens de website een voorraad van 4, maar de winkelmedewerker kon er geen 1 vinden, vermoedelijk gestolen zei hij.

Ik ben nu aan het schakelen met een vriendin in Spanje, daar zou het er nog moeten zijn.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 17:29

Ik heb daar wel al geluk mee gehad met een ski bril.
Moest het niet lukken in Spanje kan ik altijd eens gaan kijken als ik terug ben.
Ligt maar op een 10 minuten van thuis. :D

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 18:51

xTammyy schreef:
Als ik het goed heb gezien is er in Nederland geen een vestiging die ‘m nog heeft en in België inderdaad Namur of Maasmechelen.
Maar bij een stock van slechts 1 artikel vraag ik het mij af :=
Toen ik de XL wilde kopen was er volgens de website een voorraad van 4, maar de winkelmedewerker kon er geen 1 vinden, vermoedelijk gestolen zei hij.

Ik ben nu aan het schakelen met een vriendin in Spanje, daar zou het er nog moeten zijn.

Met 1 artikel is het wel tricky idd. Kan ook zijn dat ze showmodel verkeerd in het systeem hebben staan.
Je zou kunnen kijken of je naar de winkel kunt bellen. In principe mag het niet meer, omdat het eerst langs klantenservice gaat en niet meer direct de winkel (in Nederland iig). Maar met een smoes kom je daar wel langs.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 20:30

Afbeelding

Breda heeft beschikbaarheid?

Edit: voorraad 2

Afbeelding

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-25 22:13

Als ik kijk heeft Breda niks?

Inmiddels contact gehad met m’n vriendin in Spanje en zij heeft er een besteld, daar zijn ze nog wel beschikbaar.
Ik geloof het pas als het ook daadwerkelijk bij haar bezorgd is _O-

Misschien niet via een Bokker, maar wel dank aan dat topic dat ik aan die optie dacht.