Winkel Deventer voor jurk daggast trouwdag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annepaardoes

Winkel Deventer voor jurk daggast trouwdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-25 20:01

Begin Juli gaat mijn zus trouwen en ik ben nog opzoek naar een jurk. Morgen gaan we winkelen in Deventer en ik ben benieuwd of iemand nog leuke boetiekjes/winkels in Deventer weet waar ze jurkjes verkopen die geschikt zijn voor een trouwfeest. De dresscode is summer chique en met de kleuren die we hebben meegekregen gaat het bij olijfgroen of oud roze worden.

chazzie

Re: Winkel Deventer voor jurk daggast trouwdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 20:23

Van de week ben ik om dezelfde reden wezen shoppen, met hetzelfde kleurenpalet.
uiteindelijk ben ik geslaagd bij de Peek en Cloppenburg, ze hadden daar veel hangen.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 20:42

chazzie schreef:
uiteindelijk ben ik geslaagd bij de Peek en Cloppenburg, ze hadden daar veel hangen.

Die zit niet in Deventer :)

Winkelen in Deventer vind ik niet zo spannend. Kiezen jullie bewust voor Deventer? Anders kan je misschien beter uitwijken naar bijvoorbeeld Arnhem.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-25 21:02

chazzie schreef:

Daar zijn we afgelopen weekend geweest in Duitsland. Veel mooie jurken, maar helaas niet kunnen slagen.

Ann_moi

Re: Winkel Deventer voor jurk daggast trouwdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 21:04

In de steegjes zitten veel mooie boutiekjes waar ze echt vanalles hebben. Ik kan daar altijd goed slagen. En anders heb je ook nog Piet Zoomers in Wilp, dat vind ik ook altijd een heerlijke winkel en op steenworp afstand van Deventer.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-25 22:13

We willen graag naar Deventer, omdat dat voor ons dichtbij is en gezellige stad vinden. En ergens anders heen krijg ik mijn man waarschijnlijk niet mee.

Ann_moi schreef:
In de steegjes zitten veel mooie boutiekjes waar ze echt vanalles hebben. Ik kan daar altijd goed slagen. En anders heb je ook nog Piet Zoomers in Wilp, dat vind ik ook altijd een heerlijke winkel en op steenworp afstand van Deventer.

Oh ja Piet Zoomers. Daar komen we praktisch langs. Kunnen we daar beginnen.