Het is al een tijdje geleden, maar de tuin is al aardig groen geworden. Planten zijn goed aangeslagen en nu ik een weekje vrij ben, kan ik mij helemaal focussen op oa het terras
Al jaren heb ik een fontein uit Spanje ergens in een hoekje staan, omdat ik nog niet helemaal wist wat ik ermee wilde doen en ook niet echt tijd had om er daadwerkelijk wat mee te gaan doen. Maar nu met én het lekkere weer én een weekje vrij, ben ik lekker aan de slag gegaan
En met al die vernieuwde energie, gaat mijn creatieve brein met mij op de loop. Eerst al het hout uitgezocht..

Daarna de hedera gesnoeid en de fontein tevoorschijn getoverd en op een verhoging getild... Loodzwaar ding, dus trapsgewijs voor elkaar gekregen

Nu bezig om de wateraansluiting waterdicht te krijgen, zodat er straks water uit het kraantje loopt en zo het vijvertje weer inloopt

En toen keek ik naar al het hout wat ik nog over had en toen kwam er een idee van een vlonder

Morgen gaan we daarmee verder. De vlonder komt verhoogt te liggen. In het gat komt de houten ton te staan, met daarnaast de 2 gietijzeren stoeltjes. Om de vlonder komt een hekwerkje met links een doorgang. En mogelijk komt er nog een pergola overheen, waar straks 1 of 2 verschillende klimplanten komen. Dan denk ik aan clematis, passiebloem of blauwe regen
De rest van mijn tuin op dit moment:

De muntplant groeit mooi om de voerbak heen 

En de kippen vinden het heerlijk om met zijn 3-en in een kartonnen doosje te gaan liggen