Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Morgenochtend gelijk de gemeente bellen, vragen om een afspraak en een spoedaanvraag doen. Niet op gokken, dan zit je de hele vakantie zo in de stress dat je net zo goed niet had kunnen gaan.
Aranel schreef:Even ademhalen, ik denk dat het wel meevalt. Wij kamperen regelmatig, ook in Denemarken geweest, en nog nooit is ons om een paspoort of ID kaart gevraagd.
Ik zou het erop gokken en je rijbewijs en verlopen paspoort meenemen.
miky schreef:Bedankt voor de reacties, heel lief!
Ik heb even op de website van de gemeente gekeken en voor 14.00 aanvragen is inderdaad de volgende dag in huis. Maar dan moet er wel eerst weer een afspraak gemaakt worden dus ik ben bang dat ik morgen niet meer voor 14.00 terecht kan.
Ik woon wel redelijk dichtbij Groningen, ik lees op internet wat over de koninklijke marechaussee en een noodpaspoort. Ik kom er alleen nog niet helemaal uit of ik hier wel of niet voor in aanmerking kom.
Morgenochtend bellen.
miky schreef:Bedankt voor de reacties, heel lief!
Ik heb even op de website van de gemeente gekeken en voor 14.00 aanvragen is inderdaad de volgende dag in huis. Maar dan moet er wel eerst weer een afspraak gemaakt worden dus ik ben bang dat ik morgen niet meer voor 14.00 terecht kan.
Ik woon wel redelijk dichtbij Groningen, ik lees op internet wat over de koninklijke marechaussee en een noodpaspoort. Ik kom er alleen nog niet helemaal uit of ik hier wel of niet voor in aanmerking kom.
Morgenochtend bellen.
DuoPenotti schreef:Aranel schreef:Even ademhalen, ik denk dat het wel meevalt. Wij kamperen regelmatig, ook in Denemarken geweest, en nog nooit is ons om een paspoort of ID kaart gevraagd.
Ik zou het erop gokken en je rijbewijs en verlopen paspoort meenemen.
Dan heb je best mazzel, want Denemarken controleert wel vaak.
Ik heb er familie wonen maar worden regelmatig aangehouden. In de tijd dat ze nog een nl auto hadden.
Bij laten zien id mogen ze wel meteen door.
Dus de tip van de andere bokkers lijkt mij beter