Mijn grote droom is altijd al een huis met veel grond erbij voor de paarden geweest. Helaas ben ik niet rijk, dus de komende heel veel jaar gaat dat er niet in zitten. Nu heb ik een leuke woning in Flevoland, maar de rest van mijn leven bevindt zich nog in de randstad (werk, paarden, vrienden etc). Helaas ben ik ook niet rijk genoeg om een huis in de Randstad te kopen

Ik heb er wel eens over nagedacht om een camper te kopen en wat vaker daarmee te gaan zodat ik eens kan overnachten en geen 1000km in de week hoef te rijden van hot naar her. Maar goed, waar parkeer je dat dan, ik durf ook niet zomaar ergens op een verlaten parkeerplaats te gaan staan, dat is me toch iets te onveilig.
Nu was ik bij kennissen en die hebben een stukje grond, waarop recreatie gedoogd wordt. Daar slapen ze dus ook wel eens in hun camper. Soort mini vakantie. Dat zette me aan het denken en zou ik eigenlijk ook wel willen.
Gewoon mijn eigen huis aanhouden, maar daarbij dan een stukje grond kopen in de Randstad wat groot genoeg is om mijn paarden te houden (want pension stal is ook wel erg veel gedoe, ik heb ze liever in eigen beheer) en waar ik een camper/caravan neer kan zetten waar ik eens pauze in kan houden of incidenteel eens kan overnachten (ik begrijp dat dit hooguit gedoogd wordt en sowieso nergens toegestaan is).
Nou heb ik me rot gezocht op internet, maar ik kan niks vinden. Weten jullie waar ik naar zoiets kan zoeken?
Of weet iemand toevallig iets, van zichzelf of via via?
Ik zoek met de volgende eisen:
- TE KOOP (geen huur)
- aangesloten op nutsvoorzieningen of te realiseren
- moet een schuur op staan voor de paarden
- minimaal 3000m2 - het is wel een optie om bv een kleiner stuk grond met stal erop te kopen en daarnaast weiland bij te pachten.
- recreëren toegestaan of al langere tijd gedoogd
- hobbymatig houden van 2-4 paarden/pony’s toegestaan
- in onderstaand zoekgebied (voorkeur voor groene circel, maar sowieso niet buiten rode circel)

Mocht iemand mij een stapje verder kunnen helpen (hoe klein ook), ik hoor het heel graag!!