Sieraad met as laten maken, waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shona_

Sieraad met as laten maken, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-25 18:44

Ik heb al wat lopen zoeken, maar kwam alleen wat oude topics tegen.

Heeft iemand van jullie goede ervaringen met een as sieraad laten maken? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Prijzen boven de €250,- vallen voor mij al af. Voorkeur gaat uit naar een ring of eventueel een ketting met subtiele hanger. Kom veel zilver tegen (zal wel te maken hebben met de kwaliteit/houdbaarheid van de ring?) maar ook (rosé)goud spreekt me erg aan.

Ik ben niet in de gelegenheid om ver te reizen :o , dus eventueel moet online het eea bespreekbaar zijn.

Wie o wie heeft positieve ervaringen voor mij :) ?

Polly
Moderator Algemeen

Re: Sieraad met as laten maken, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 18:51

Welke regio?
Juwelier in het dorp hier maakt prachtige sieraden voor hele schappelijke prijzen

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-25 19:08

Regio Zutphen

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 19:27

Vanaf Zutphen een stukje rijden maar niet extreem; bomedo in Rijssen.
Super fijne juwelier die meedenkt en niet schrikbarend duur is. Heb hier een ring en ketting naar eigen smaak laten maken!

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 19:46

Ik heb een ketting met het as van mijn hond laten maken bij dierbaar dichtbij gedenksieraden is echt heel mooi gedaan

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 20:17

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 20:55

Ik heb via de juwelier vlakbij mijn huis een hele mooie subtiele ketting van See You jewelry met as erin. https://www.seeyoujewelry.com/nl/ op hun site kun je ook kijken of er verkooppunten bij je in de buurt zitten.
Het meeste wat ik online kon vinden vond ik heel groot en lomp of overduidelijk een asdrager, ik vond het ook heel fijn dat ik ze hier van tevoren in het echt kon bekijken en dat ze dus hele mooie subtiele sieraden hebben.
Wel heel prijzig, ik heb 2 jaar geleden 170 euro moeten betalen voor een zilveren ketting met hangertje, was eigenlijk op zoek naar goud maar dat was meer dan 3x zo duur, gelukkig staat zilver me ook :+ .

Ben er ook nog steeds heel blij mee, was precies wat ik al zocht zonder as dus dat ik het vond waar ook nog as in verwerkt kon worden was helemaal mooi. Ik heb mijn ketting nu 2 jaar vrijwel 24/7 om, alleen met douchen gaat hij af omdat de resin niet nat mag worden en hij ziet er nog steeds als nieuw uit.
Wat ik ook wel fijn vond was dat ik erbij mocht zijn toen ze de as erin verwerkte, ik weet niet of dat bij iedere juwelier zo is natuurlijk maar ik vond het wel heel fijn dat het niet op de post moest en ik kon zien dat er gewoon met respect mee om werd gegaan.