Ik heb via de juwelier vlakbij mijn huis een hele mooie subtiele ketting van See You jewelry met as erin. https://www.seeyoujewelry.com/nl/ op hun site kun je ook kijken of er verkooppunten bij je in de buurt zitten.
Het meeste wat ik online kon vinden vond ik heel groot en lomp of overduidelijk een asdrager, ik vond het ook heel fijn dat ik ze hier van tevoren in het echt kon bekijken en dat ze dus hele mooie subtiele sieraden hebben.
Wel heel prijzig, ik heb 2 jaar geleden 170 euro moeten betalen voor een zilveren ketting met hangertje, was eigenlijk op zoek naar goud maar dat was meer dan 3x zo duur, gelukkig staat zilver me ook
.
Ben er ook nog steeds heel blij mee, was precies wat ik al zocht zonder as dus dat ik het vond waar ook nog as in verwerkt kon worden was helemaal mooi. Ik heb mijn ketting nu 2 jaar vrijwel 24/7 om, alleen met douchen gaat hij af omdat de resin niet nat mag worden en hij ziet er nog steeds als nieuw uit.
Wat ik ook wel fijn vond was dat ik erbij mocht zijn toen ze de as erin verwerkte, ik weet niet of dat bij iedere juwelier zo is natuurlijk maar ik vond het wel heel fijn dat het niet op de post moest en ik kon zien dat er gewoon met respect mee om werd gegaan.