Ik heb het bedrijf al gemaild maar het is natuurlijk weekend en ben ook benieuwd of jullie vinden dat ik een zeur ben of dat het terecht is om dit aan te halen.
Ik heb een bedrijfswagen niet nieuw maar ook zeker geen lage prijsklasse gekocht met een afleverpakket van 1295 euro waar ze hem voor zouden keuren rijklaar zouden maken etcetera.
Nu heb ik bij het bezichtigen niet gezien dat het slotje niet werkt. Ik was op de fiets met het halen van de bus maar de verkoper had de sleutel al in de auto zitten en hij heeft heel vriendelijk de fiets voor me in de kofferbak gelegd dus hij moet het gezien hebben. Thuis merkte ik pas dat ik hem niet kon openen met de sleutel en bij betere inspectie zag ik ook onder het slot een gaatje zitten. Mijn vermoeden is nu dat hij een keer opengebroken is geweest? Ik heb echter van tevoren aangegeven dat ik hem wil inrichten als bedrijfsruimte en ik denk dat hij nu door het beschadigde slot ook weer heel makkelijk open te maken is door inbrekers.
Ook zit 1 kap van een achterlamp los.
Zijn dit dingen die normaal bij een duur afleverpakket gedaan hadden moeten zijn of ben ik nu een zeur en had ik het zelf moeten zien? Ik heb er wel een garantie pakket bij maarja vallen dingen die je zo had kunnen zien onder garantie...