Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Het helpt ook vaak om gewoon nog een keer te bellen en een andere medewerker aan de telefoon te krijgen
AmyJamess schreef:Oke ik ben dus alweer een stuk wijzer.
Het gaat inderdaad om een contract van 2 jaar die hij in 2024 heeft verlengd en daarom niet kan opzeggen.
Maar zoals de telefoniste van kpn bracht klonk het alsof het niet kon omdat er bij mij glasvezel zou zijn. Dus waarschijnlijk een stukje miscommunicatie van beide kanten.
Aangezien het sommigen wel gelukt is op te zeggen heb ik hem die tip gegeven gewoon nog eens te proberen. Misschien dan meer geluk
AmyJamess schreef:Oke ik ben dus alweer een stuk wijzer.
Het gaat inderdaad om een contract van 2 jaar die hij in 2024 heeft verlengd en daarom niet kan opzeggen.
Maar zoals de telefoniste van kpn bracht klonk het alsof het niet kon omdat er bij mij glasvezel zou zijn. Dus waarschijnlijk een stukje miscommunicatie van beide kanten.
Aangezien het sommigen wel gelukt is op te zeggen heb ik hem die tip gegeven gewoon nog eens te proberen. Misschien dan meer geluk
AmyJamess schreef:Maar dat is toch raar, want ik heb geen glasvezel aansluiting in huis.
Dan zou ik eerst glasvezel aan moeten laten leggen.
Roodvos schreef:AmyJamess schreef:Maar dat is toch raar, want ik heb geen glasvezel aansluiting in huis.
Dan zou ik eerst glasvezel aan moeten laten leggen.
Heeft KPN bij jou in de wijk/buurt/straat helemaal geen glasvezel?
Of ligt er wel glasvezel maar is jouw adres niet aangesloten?
Want als KPN daar wel een glasvezel netwerk heeft liggen dan kunnen ze wel leveren. Maar jij kiest ervoor geen aansluiting te willen.