Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hevonen schreef:OKay, dat kan. Maar heb je al eens in Google foto's gekeken? (https://photos.google.com)
Daar staan al jouw foto's gesorteerd op datum. Je hebt ze dan meteen op je pc, en kunt ze altijd bekijken (en zelfs enigszins bewerken). Je kunt ze ook in albums sorteren. Om ze op je harde schijf te krijgen kun je ze daar ook downloaden.
alice0cullen schreef:Staan ze niet gewoon allemaal onder de datum dat je ze geüpload hebt naar OneDrive . Als ik nu fotos overzet staan ze ook op de datum van vandaag omdat dit de datum is van laatste aanpassing. Maar de metadata van die foto veranderd er niet van .
Ibbel schreef:Foto's in onedrive staan niet op je computer, die staan in de onedrive-cloud. Dat even als eerste.
Nog een keer: je kunt je windows-viewer laten sorteren op aanmaakdatum ipv 'laatst gewijzigd'. Dan komen ze gewoon op de datum van maken in je viewer.
En waarom schuif je de handel uberhaupt in een cloud ipv gewoon rechtstreeks naar de echte eigen harde schijf van je computer? Ik snap echt dat gedoe met google en onedrive en weetikveel wat voor clouds er allemaal zijn niet. Hou het in eigen hand
Ibbel schreef:En waarom schuif je de handel uberhaupt in een cloud ipv gewoon rechtstreeks naar de echte eigen harde schijf van je computer? Ik snap echt dat gedoe met google en onedrive en weetikveel wat voor clouds er allemaal zijn niet. Hou het in eigen hand