Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Inderdaad gewoon passen, ik heb 15 jaar motorrijles gegeven en dat is echt de enige tip die ik je kan geven.
Er bestaan ook setjes waarmee een motor verlaagd kan worden dus misschien is dat nog een optie?
Brainless schreef:Het is een kwestie van proberen.
Maar je kan een motor ook laten verlagen.
Unwritten schreef:Ik heb de monster ‘gepast’ in Italië maar hij zou voor mij verlaagd moeten worden. Ik ben 1,58. Wel een droomfiets
doezel2 schreef:Unwritten schreef:Ik heb de monster ‘gepast’ in Italië maar hij zou voor mij verlaagd moeten worden. Ik ben 1,58. Wel een droomfiets
Ja ik ga zo wie zo passen. En idd. Vind de monster een onwijs gave fiets( aangestoken door de buren ahhah) dus duimen dat ik en slaag en monster kan nemen. En zo niet. Tja opzoek naar een andere en monster uit mijn hoofd zetten
doezel2 schreef:Polly schreef:Inderdaad gewoon passen, ik heb 15 jaar motorrijles gegeven en dat is echt de enige tip die ik je kan geven.
Er bestaan ook setjes waarmee een motor verlaagd kan worden dus misschien is dat nog een optie?
Ja volgens een goeie vriend van mij kan een duc monster verlaagt worden maar geen idee hoe ver.
doezel2 schreef:Albert schreef:Even wat anders. Een Ducati is een gave motor, maar niet zo heel vergevingsgezind en ik vraag mij af of dat wel zo veilig is voor een beginnend motorrijder.
Nou ja. Je hebt zelf je gashendel in de hand . Buurvrouw van mij heeft ok een duc als beginnend motor