Ik plaats dit met toestemming van Faline haar zus Albertina. Updates zullen via haar of haar moeder gaan. Ik kan/wil niet dagelijks vragen, maar ik hoop wel (goede) updates te kunnen geven. Dit is ook wat ik weet wat hier staat beschreven

Op 19 april is ze opgehaald door de ambulance. Ze had een klaplong, bloedvergiftiging en een abces achter de longen. Momenteel is de bloedvergiftiging gelukkig opgeknapt. De klaplong is nogsteeds niet genezen en het abces zit er ook nog. Het blijft erg kritiek en ze heeft net weer een terugval gehad waarbij er nu ook meerdere ontstekingen zijn in beide longen. Door een tweede drain in de long te plaatsen lijkt de klaplong zich weer wat meer te ontplooien.
Faline is momenteel wel bij gelukkig, maar het blijft kritiek. De afgelopen 2 weken waren we haar al bijna 4 keer kwijtgeraakt. Ik heb door de jaren wel een band met Faline opgebouwd. Ze woont in de buurt en ik heb altijd bewondering gehad voor haar prachtige paarden met de gouden kleur. Ze klaagde al enige tijd over dat ze zo vermoeid was en dat de aanmaak van rode bloedcellen vanuit het beenmerg helemaal in de war was. De waardes waren al enige tijd zo laag en ze heeft meerdere bloedtransfusies gehad. Maar de doktoren konden maar geen oorzaak vinden. Tot dat het te laat was en ze bijna weg was

Kaartjes doen haar ontzettend goed. Wie zou haar een hart onder de riem willen steken?
J. Wolbers, MCL Leeuwarden, Henri Dunantweg 2, 8934 AD Leeuwarden afdeling ic, unit 2, kamer 8