Ik huur een zaaltje, en gezien november meestal gewoon ronduit koud en regenachtig is, ben ik dus op zoek naar indoor-activiteiten. Het is een middag-feest.
So far zijn we met +-60 personen. Ik heb voldoende tafels en stoelen.
Ik dacht zelf aan domino, mikado, zeeslag, yathzee, mastermind, mens erger je niet (ik heb de Ben&Jerry editie uit zijn jeugd!), en heb aan mijn broer gevraagd om een sjoelbak te knutselen.
Darts is een no-go haha - ik huur een zaaltje via mijn werk en moet daar naderhand nog durven komen

Ik heb al een heleboel versiering, opblaasbare fotokaders ed, op dat vlak zit ik wel goed denk ik.
Ik breng ook mijn polaroid mee, een gastenboek, ...
Er is ook een scherm, dus ik moet ook nog een slideshow voorzien. Eventueel met quiz, zodat echt iedereen betrokken kan zijn. Een aantal van de gasten hebben al heel wat foto's doorgestuurd "van vroegah", je lacht je dood haha.
Catering: ik heb beslist om die volledig zelf te regelen. We bespreken later of dat een goed idee was

Het idee: De Zoete Zonde. Mijn vriend is een zoetekauw, dus ik ben van plan een lange tafel volledig vol te laden. Centerpiece: broodpudding van mijn mama. Omringd met muffins, donuts, wafels, ... Zoete zondes!

Qua drank moet ik nog eens nadenken over een brouwerij. Frisdrank, bier, cava. Verder voorzie ik zelf een waterkoker, opschenkkoffie, thee, melk, suiker.
Muziek kan op de achtergrond, ik voorzie een 70-ies playlist.
Hebben jullie nog leuke ideetjes?
Het gaat vooral om: ik wil dat mijn vriend zich geliefd en omringd voelt.
De band met zijn ouders loopt heel erg spaak (geen idee of ze komen, ik heb ze wel uitgenodigd maar "ze moeten eens overleggen" dus ik heb een oom en neef geregeld die gaan speechen. Mijn ouders willen dat vast ook doen.
Ik wil dat het ZIJN dag wordt. Alleen maar liefde en vriendschap.
En dat in een 70-ies jasje

Sidenote: ADHD in het kwadraat + het Peter-Pan syndroom - mentaal is hij dus nog lang geen 50 jaar haha.
Ik hoor graag jullie ideetjes en tips aan