Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
96Laura schreef:Ik heb vorig jaar de 40 gelopen, vond dat erg leuk en ga dit jaar weer. Het is inderdaad niet zo dat overal mensen langs de kant staan, maar dat vind ik ook wel logisch gezien een groot gedeelte van de route door de natuur gaat.
AfricanLady schreef:Ik heb hem een paar keer gelopen 40km vond ik minder vergeleken met de 25 of 15 dan heb je meer tijd om rustig bij de monumenten en demonstraties te kijken en te genieten van de omgeving
haffiefreak schreef:Ik weet niet tot hoe laat je kan finishen, heb in ieder geval geen haast gevoeld. Zijn wel direct om half 8 begonnen. Ik kom uit de omgeving dus moet wel bekennen dat ik de monumenten ken en daar dus niet uitgebreid bij stil sta. Routes lopen gedeeltelijk samen. Je ziet bij de 40km bijvoorbeeld een stuk van de Ginkelse heide, die zie je bij de kortere afstanden niet.96Laura schreef:Ik heb vorig jaar de 40 gelopen, vond dat erg leuk en ga dit jaar weer. Het is inderdaad niet zo dat overal mensen langs de kant staan, maar dat vind ik ook wel logisch gezien een groot gedeelte van de route door de natuur gaat.
Heb je dan genoeg tijd om bij dingen stil te staan, en dan optijd binnen komt?
Hoe laat mag je eigenlijk binnen komen?
kom je dan ook langs de monumenten enz van de 10, 15 en 25 km
AfricanLady schreef:Die is ook echt aan te raden
Ook hiervoor neem je tijd om alles te bekijken
Zulke wandeltochten trekt ook andere lange afstand lopers het tempo ligt over het algemeen lager en mensen zullen meer komen voor de ervaring
haffiefreak schreef:AfricanLady schreef:Die is ook echt aan te raden
Ook hiervoor neem je tijd om alles te bekijken
Zulke wandeltochten trekt ook andere lange afstand lopers het tempo ligt over het algemeen lager en mensen zullen meer komen voor de ervaring
Ik heb in 2017 ook de vierdaagse helaas maar 2 dagen gelopen, maar daar liep iedereen al langs mij heen terwijl ik ongeveer 5 tot 5,5 km in het uur liep.