Op de instructievideo ziet het er eenvoudig uit (https://www.youtube.com/watch?v=V_Siza9FnKg&t=3s). Hebben Bokkers hier ervaring mee?
Dit staat er op de site verder aangegeven:

[/img]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Careano schreef:Het ziet er op filmpjes altijd makkelijk uit, maar bij ons was het echt niet makkelijk om het er netjes op te krijgen! We wouden het bijna opgeven en hebben uiteindelijk een andere (kleinere) muur gedaan met ons fotobehang omdat de eerste rol mislukt was.
Ik zou het niet nog een keer doen haha!
zonnebloem18 schreef:Geen ervaring, maar ik zo liever lijmen. Met lijm kan je veel makkelijker corrigeren.
De grote stickers A1 formaat kreeg ik op mijn werk al met moeite netjes geplakt, laat staan als het nog groter is.
Konstantine schreef:Bijpassende tip: wij hebben op de plekken waar de naden van ons donkerblauw behang zouden komen de witte muur een baantje donkerblauw geverfd met zo'n mini verftestertje
janouk schreef:Ik heb 3 muren gedaan met fotobehang premium van photowall met behanglijm.
Super tevreden. Zo blij met het resultaat.
Echt stap voor stap de instructie volgen en het werkt top. En je kan nog schuiven met lijm.
En echt ik ben geen behangwonder.
Ik raad het echt aan. Kwaliteit is goed en service ook.
Ik had op een behang van het strand een paaltje wat ik niet mooi vond. Dat hebben ze weg geshopt voor ze het opstuurde.
Dit is laatste creatie op de wand van mijn werkkamer
Ik ben fan.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]