Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleeke schreef:Een heel aantal van de wasstrips zijn dropshippers en komen van de dezelfde fabrieken in China, maar met een andere verpakking of net iets aangepaste geur.
Brauzz en Natulim produceren wel zelf en in Europa. Wellicht zijn er meer , maar van hun weet ik het zeker.
Mothers earth komt uit china en verzend uit China, Cosmeau produceert ook in China.
niet heel millieu vriendelijk dus helaas.
troi schreef:Interessant!
Ik heb me er ook in verdiept maar lees vooral dat het niet veel schoner wordt dan wassen met alleen water (en dan blijf ik liever bij een eetlepel poeder).
Benieuwd of jouw ervaring beter is! Vooral bij was met okselgeurtjes/ sportkleding en andere vieze was.
Dees schreef:Ook cosmeau. Al langere tijd. Gebruik tegenwoordig wel meer velletjes per wasbeurt voor ondergoed en beddengoed. Witgoed wordt na langere tijd op cosmeau wel wat... mwah.
__danielle__ schreef:ik heb voor zowel de wasmachine als vaatwasser strips van Mother's Earth geprobeerd. Voor de was was ik tevreden. Was kwam er schoon en fris uit.
Voor de vaatwasser ben ik helemaal niet tevreden. ze claimen dat het een alles in één product is en dat je dus niets anders meer nodig hebt. mijn theeglazen kwamen er met bruine aanslag uit en ook op mijn borden bleef een viezige waas zitten. Nadat ik hier contact over opgenomen had met het bedrijf kreeg ik terug dat ik dan eerst glansspoelmiddel bij moest voegen. Dit wil ik dus juist niet, daarom had ik voor deze strips gekozen. Dus helaas. Mocht iemand voor de vaatwasser een goed duurzaam alternatief hebben waar de vaat wel echt GOED schoon wordt hoor ik het graag.
__danielle__ schreef:ik heb voor zowel de wasmachine als vaatwasser strips van Mother's Earth geprobeerd. Voor de was was ik tevreden. Was kwam er schoon en fris uit.
Voor de vaatwasser ben ik helemaal niet tevreden. ze claimen dat het een alles in één product is en dat je dus niets anders meer nodig hebt. mijn theeglazen kwamen er met bruine aanslag uit en ook op mijn borden bleef een viezige waas zitten. Nadat ik hier contact over opgenomen had met het bedrijf kreeg ik terug dat ik dan eerst glansspoelmiddel bij moest voegen. Dit wil ik dus juist niet, daarom had ik voor deze strips gekozen. Dus helaas. Mocht iemand voor de vaatwasser een goed duurzaam alternatief hebben waar de vaat wel echt GOED schoon wordt hoor ik het graag.
verootjoo schreef:Ik heb nooit aanslag in m’n theebekers hoor met gewone vaatwasserblokjes
Zo gewoon is die aanslag toch niet?
_San87_ schreef:Maar is dat niet gewoon de aanslag die thee achterlaat en die de vaatwasser niet goed weg krijgt? Of een andere aanslag?