Momenteel doe ik vrijwilligerswerk voor een groot evenement. Dat vind ik echt heel leuk om te doen. Ik vervul taken die ik nog nooit echt heb gedaan, en ik ontdek dat ik dit leuk vind, maar dat ik er ook goed in ben.
Zo ben ik bezig gegaan met hele nieuwe ideeën. Die heb ik kort uitgewerkt en gepitcht. Ze werden goed ontvangen en ik ben nu bezig om deze ideeën verder uit te werken. Dit gaat me echt heel goed af, zowel het bedenken van ideeën, als het uitwerken ervan. Het implementeren komt nog, dat vind ik wel spannend maar ook heel leuk.
Ik ben daarnaast ook nog projectleider van een groepsproject, dat heb ik ook nog nooit gedaan maar omdat ik heldere ideeën had en het goed kon uitleggen werd ik in deze positie geplaatst. Ook dat vind ik leuk, het is wel lastig want delegeren is niet mijn sterkste kant

Dit is een hele nieuwe kant die ik nog niet echt kende van mezelf. Ik heb zelf TP psychologie gestudeerd (bachelor) maar ik merk dat ik die kant momenteel minder interessant vind. Gewoon, omdat ik ook wel een beetje klaar ben met de psyche

Dus stel ik zou ergens parttime aan het werk willen als 'ideeëncreator' of projectmedewerker, waar kan ik dan terecht? Ik vind dus de sociale en evenementen hoek heel leuk, maar wat is er nog meer?
Naar wat voor banen of functies bij wat voor bedrijven zoek ik?
Ik ben niet op zoek naar een baan nu, daar ben ik nog niet klaar voor. Dat zal pas op zijn vroegst in het najaar zijn. Maar nogmaals, ik vind het leuk om me er mee bezig te houden.
Voordat jullie gaan denken 'huh het ging eerst helemaal niet goed en nu wel?' Ja er is veel veranderd. Ik heb daar expres geen topic over geopend omdat ik daar wel klaar mee was. Maar het gaat dus goed, beter en ik houd oog op een toekomst waarin ik weer kan werken. Iets wat voor een paar maanden geleden nog onwaarschijnlijk leek.