Goedemorgen, ik hoop dat iemand hier mijn held is.
Na de laatste Android Update bleef mijn telefoon zichzelf meerdere keren per dag opnieuw opstarten. Had het even opgelost door ergens wat dingen te verwijderen, maar na een paar weken begon het weer opnieuw. Volgens het alwetende internet was de enige optie om je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Nu bleef hij ook steeds hangen, dus het leek me sowieso wel handig. En met alle back-up mogelijkheden is er niet zoveel aan de hand.
Ik heb een back-up gemaakt via Samsung Cloud, handmatig, via Google One, handmatig, en bij WhatsApp ook nog even handmatig. Telefoon terug naar fabrieksinstellingen en gaan.
Helaas zijn deze backs-ups niet meer terug te vinden in mijn telefoon. De WhatsApp wel, die vraagt echter opeens om een wachtwoord wat ik nooit heb ingesteld. Ik hoop dat ik dit heb ondervangen door nu een wachtwoord in te stellen, maar dat weten we over 3 uur. Had de boel geblokkeerd.
De update van Google die ik heb gemaakt zie ik wel in mijn One staan. Ik kan er echter niets mee. Niet aanklikken, niet downloaden, niet openen. Niet op mijn telefoon zetten.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen nu?
Kleine site note, Google installeren was een frustrerend werkje. De 2 stapsvertificatie bleef zeggen dat hij meldingen naar mijn telefoon zou sturen, maar doordat deze nog niet aangemeld stond kreeg ik deze niet binnen. Uiteindelijk via een omweg is het gelukt, maar misschien heeft het daarmee te maken dat hij niet goed is opgeslagen?