Zo jong overleden...... dubbel gevoel

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 19:09

Bedankt allemaal....
Ik vind het ook zo moeilijk wat ik op het kaartje moet zetten, dat ik aan ze wil sturen. Het is allemaal zo dubbel Scheve mond

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:29

Richtje heel veel sterkte,ik heb [na onze discussie van een tijdje geleden]de site van Sanne gevolgd.Heb ze daarom ook even gemaild om mijn medeleven te betuigen.
Wat je ook op het kaartje schrijft,het is goed want het komt uit je hart...................

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:47

wat erg zeg...
inderdaad erg als ouders hun (nog zo jonge) kind zien overlijden...
sterkte

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 18:58

binky schreef:
Richtje heel veel sterkte,ik heb [na onze discussie van een tijdje geleden]de site van Sanne gevolgd.Heb ze daarom ook even gemaild om mijn medeleven te betuigen.
Wat je ook op het kaartje schrijft,het is goed want het komt uit je hart...................


Dank je!
Ik heb maar niets op het kaartje gezet, alleen mijn naam. Ik kwam er echt niet uit, en het kaartje sprak voor zich....

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:39

Wat erg. Ik heb wat gelezen op de site, super naar. Blijf ze maar steunen de komende tijd. Over een tijdje weer een kaartje, af en toe eens bellen. Natuurlijk weet je niet wat je zeggen moet, je hebt ook je eigen verdriet en alles lijkt toch zinloos om te zeggen. Maar wees er niet bang voor, zoveel verkeerd kan jij niet doen! Wees er voor hen in ieder geval, want het is nog erger als mensen je gaan ontwijken als ze niet weten wat ze zeggen moeten.