Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Ik ben bang dat het al te laat is. Zout zeewater is niet zo best voor een telefoon.
We laten hem nu uit tot morgen vroeg. (We zijn op Curacao dus tijdsverschil)
Utixo schreef:Wat voor een Samsung is het? En heeft hij een hele tijd in het water gelegen, of kwam je vader er gelijk achter?
In principe zouden ze ertegen moeten kunnen, mits hij niet een half uur onderwater is geweest. Dat PlingPling geluid is dat je opladerpoort nat is geworden. Bak rijst etcetera is een broodje aap verhaal, veel kwaad kan het niet, maar echt opnemen doet het ook niet.
Alleen, je hebt hem gelijk weer geprobeerd aan te zetten/stroom gegeven. En dat is funest. Als een telefoon nat is geworden, laten liggen voor zeker een week, rustig laten drogen. Dan heb je nog kans dat het in orde komt. In dit geval vrees ik dat het een nieuwe wordt.
germie schreef:Je bent nu te laat vrees ik, maar een volgende keer de telefoon in isopropylalcohol leggen en dan laten drogen. Isopropylalcohol maakt elektronica niet kapot en zorgt er voor dat het water 'verdwijnt'. Heb zo al een keer een lamp gered.