Het leed dat ‘zoeken naar een make-up organizer’ heet…
Voor onze dochter die 16 wordt zoeken we een mooie en fijne make-up organizer, maar zo’n beetje alles wat we tegenkomen lijkt rechtstreeks van Ali/Shein/Temu te komen en dat is alles wat we niet willen. Ik zal even een paar linkjes plaatsen van wat we wél gevonden hebben, maar wat dus enorm plastic lijkt.
Ik zou ook eens bij So Clever kijken. Ik heb er ooit iets besteld wat stuk aan kwam (iets met een zwaar mishandeld pakketje) en zowel het contact als de oplossing (vervangend product) was snel en goed geregeld. Ik had niet het idee dat zij doen aan dropshippen.
topsylover
Geplaatst: 28-03-25 22:15
Spullen van Joseph Joseph zijn van goede kwaliteit. Ze hebben misschien niet precies wat je zoekt, maar door verschillende bakjes te combineren kom je vast een heel eind.
cursebreaker
Geplaatst: 28-03-25 22:46
Ik heb bakjes van IKEA en ben daar erg tevreden over. Maar SoClever is idd ook een super fijne webshop. Daar vind je ook vanalles wat kan aansluiten bij de manier waarop je dochter graag alles zou willen opbergen - daar heb ik vanalles van in de keuken maar dat is ook prima toepasbaar voor badkamer, make-up etc. De ronddraaiende plateaus zijn daar bv ook heel interessant
Super bedankt allemaal! So Clever hadden we inderdaad ook gevonden, maar daar kwamen we ook dingen tegen die we dus vervolgens ook op Temu tegen kwamen, maar ik begrijp nu dat dat dus opzich best een goede site is? Gaan we daar even kijken! JosephJoseph hadden we ook gezien, gaan daar nog even verder in snuffelen.
Temu steelt soms ook foto's van kwaliteitsproducten en stuurt een hele andere kwaliteit op
cursebreaker
Geplaatst: 29-03-25 11:05
SoClever is gewoon echt goede kwaliteit ja, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Vergelijkbaar spul wat op temu e.d. staat kan er idd vanaf foto hetzelfde uitzien, maar is vaak kwalitatief gewoon bij lange na niet zo goed. Voor ons is SC in ieder geval de ‘go to’ voor organising spullen. Al heeft oa ook Wibra tegenwoordig een leuk assortiment en action af en toe ook
Druif_01
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-25 11:25
prompter schreef:
Temu steelt soms ook foto's van kwaliteitsproducten en stuurt een hele andere kwaliteit op
Dat weet ik, maar dat maakt het wel heel moeilijk om het goede te onderscheiden. Bovendien lijken heel veel sites op het eerste oog keurig, maar als je beter kijkt zijn het allemaal dropshippers.
We hebben zojuist gekozen voor een Stackers!
prompter
Geplaatst: 29-03-25 11:26
Snap ik hoor, maar So Clever is echt goed . Goede keus!