Fijne, grote laptoptas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Fijne, grote laptoptas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-25 21:01

Ik heb intussen 3 tassen mee als ik naar mijn werk ga, vind ik wat veel :+

Ik werk hybride op verschillende locaties en heb dus mijn 16 inch laptop en alle daarbij behorende spullen thuis liggen. Die heb ik nu in een smalle laptoptas (geen rugzak), buiten mijn werk spullen past daar geen waterfles of broodtrommel oid in.
Dus ik heb daarnaast voor mijn eten en water nog een rugzak mee, en nog een kleine schoudertas met portemonnee en telefoon.

Ik wil dit graag terugbrengen naar één grotere laptoprugzak waar dus ook 1 of 2 broodtrommels en liefst ook een waterfles in past.
Maar welke is hiervoor handig? Kapten&son zie ik veel voorbij komen, maar ik twijfel of die (model Bergen) groot genoeg is.

Wie kan me een goede tas aanraden?

Goof

Re: Fijne, grote laptoptas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 21:16

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 21:32

Ik heb 2 vrijwel nieuwe zwarte laptop rugzakken van XD Design te koop, 16inch laptop past daar in.

Het zijn van die anti diefstal rugzakken met een hoop vakken en usb kabel enzo. Waterafstotend, snijbestendig materiaal etc. Ideale tassen, maar ik heb er niets meer aan helaas.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 21:48

Ik heb mijn klapper met remarkable (geen laptop) in een remade industry tas voor om mijn schouder. Hier past nog vanalles bij. Ik heb ook nog een losse tas met koelfunctie (de binnenkant is zoon koelend materiaal) en die staat in mn auto. Ik rijd van afspraak naar afspraak dus dan is dat super praktisch.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 22:33

Kijk eens naar de backpacks van Douchebags (of DBjourney zoals ze nu heten). Fantastische kwaliteit (zweeds), slim ontwerp en je hebt ze in verschillende maten. Al zal de kleinste al groot genoeg zijn als dagelijkse tas. Ook de tote bags vind ik erg fijn.

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 23:46

Ik heb een Ucon Acrobatics, al een paar jaar, en die bevalt uitstekend. Laptop, toetsenbord, muis, fles, telefoon, de hele reutemeteut past erin.
Na x-jaren gebruik plakt de klittenbandsluiting iets minder goed, maar die kan ik zelf vervangen voor een clicksluiting zodra ik dat nodig vindt.

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 00:18

Ik zweer ook bij Nordace :j

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 06:43

TRVLMORE 27l, goede tas voor een leuke prijs. Alles past erin en past zowel in mijn fietsmand als onder de voorstoel van het vliegtuig.