Normaal gebruiken we een duobuggy, maar die is lastig mee te nemen op vakantie. Daarom zoeken we een bolderkar die iets compacter op te vouwen is, zodat hij makkelijker in de auto past. De auto an sich is wel groot maar de kofferbak moet gedeeld worden met twee honden dus hoe compacter des te meer ruimte de honden hebben

We hebben een paar wensen:
- Idealiter met een mogelijkheid om het kind vast te zetten (hoeft geen 3- of 5-puntsgordel te zijn, maar gewoon iets om te voorkomen dat ze eruit klimmen).
- Liefst een model met een dakje voor wat schaduw. Dit was een wens van onze zoon maar ik heb er vraagtekens bij. Is dus een zachte eis.
- Ik denk nu dat een duwstand is een must is, maar ik ben te overtuigen indien jullie van mening zijn dat dit niet waar is

- Hij moet ook comfortabel te duwen of trekken zijn door lange mensen (1.80m +)
- Onze oudste is al groot, dus verder geldt: hoe groter, hoe beter.. Het is voor kleine rustpauzes tussendoor dus ze hoeven dan niet mega comfortabel te zitten, maar het moet wel passen.
- Omdat het niet voor dagelijks gebruik is, willen we het budget beperkt houden. Tweedehands is prima, maar wat ik tot nu toe tegenkom, valt een beetje tegen.
Heeft iemand goede of minder goede ervaringen met bepaalde modellen? Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt!