Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Ehm okee, dus hij is automonteur, doordeweeks in loondienst en in het weekend beunt hij thuis bij? Dat is belangrijker dan een weekend met jou?
Misschien dat ik het niet goed begrijp hoor, en wilde hij eigenlijk graag monteur worden maar werd in plaats daarvan accountant of iets anders waar zijn hart niet echt ligt, en doet hij in het weekend iets wat hij wel graag doet.
Dat is nogal een verschil. In beide gevallen zou ik inderdaad gewoon met een vriendin of alleen een weekend weggaan. Het is goed om plannen te maken, en ook om flexibel te zijn in de uitvoering ervan.
Maar als je vriend ook doordeweeks als automonteur werkt zou ik me wel gaan afvragen of je graag tweede keus wil blijven
Mandy_89 schreef:Nu stond dus volgend weekend als datum dat het kon. Maar nu kan t ineens niet meer doorgaan want er komt een auto voor een klus. Dat kan dan niet anders omdat die auto na het weekend voor de apk keuring moet.
troi schreef:Volgens mij gaat dit veel meer over gezien worden. Voel je je nog belangrijk voor je vriend? Of ben je meubilair? Spelen jouw wensen,jouw persoon nog een rol?
troi schreef:Volgens mij gaat dit veel meer over gezien worden. Voel je je nog belangrijk voor je vriend? Of ben je meubilair? Spelen jouw wensen,jouw persoon nog een rol?
dioni schreef:Die APK komt niet uit de lucht vallen. Daarnaast hoeft het niet jullie probleem te worden dat hij na het weekeind gekeurd wordt.
Ik zeg ook goed gesprekje aangaan en lekker met vriendin en hond een weekeindje weg gaan.
Hannanas schreef:troi schreef:Volgens mij gaat dit veel meer over gezien worden. Voel je je nog belangrijk voor je vriend? Of ben je meubilair? Spelen jouw wensen,jouw persoon nog een rol?
+1
Gaat zowat al het geld en zijn tijd nu naar de auto’s? En waarom? Puur “omdat ik dat leuk vind” is natuurlijk geen antwoord van je vriend. Waarom kan hij het weekend met jou wel laten schieten maar de apk niet wat later plannen?
Verder gewoon lekker de hort op gaan als je dat wilt. Zeker! Boek een weekend.