Vandaag even een nieuwe i.d. kaart aangevraagd dus pasfoto's moeten maken a 14.50 dan 43 euro voor de kaart zelf.
Zegt m'n dochter; "mam zullen we een ijsje halen?" Nou de zon schijnt lekker dus vooruit dan maar. Zij neemt 2 bolletjes + slagroom, ik ook 2 bolletjes maar dan zonder slagroom. Moet ik afrekenen..... €10,20
Echt wtf gebeurd er in vredesnaam in de wereld. Kijk ik snap inflatie best en die krimpflatie is echt heul irritant maar dit... moet er nog van bijkomen gewoon. Volgende keer ga ik wel naar de supermarkt.
dat heb ik niet zomaar liggen en ook niet zomaar bij elkaar.
. Dus 10 jaar oud
,
omdat ik het niet eer aandurf de kosten ervoor te moeten dragen. En ik ben langzaam aan het land aan het verlaten en steeds meer dingen komen van elders. De meeste boodschappen komen ook al van over de grens. Een huur of koophuis kan ik hier niet meer betalen, mijn toch spotgoedkope koopwoning met een hypotheek <600 euro ging niet meer door de enorm oplopende lasten belastingen, afval, riool enz enz
Kleine vergelijk havermelk hier >2 euro. Hetzelfde pak in duitsland 0,95 ct. Tandarts een kroon ongeveer de helft van hier, zou mijn ziektekosten verzekering al op orde zijn was ie gratis geweest. Afval peperduur tegen nagenoeg gratis. Btw, arbeidsloon, zoveel verschil.