Welke GoPro hebben jullie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niekj_Jente

Welke GoPro hebben jullie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-25 18:39

Beste bokkers,

Ik ga mijn droom laten uitkomen en ik ga naar het strand met mijn paard *\o/*

Nu wilde ik al langer een GoPro voor onze buitenritten en het motorrijden maar nu moet er dus al sneller een komen dan gedacht.

Ik vroeg mij af of er meerdere bokkers zijn die er een hebben en of een bepaald model er bovenuit springt. :D

Durquia

Re: Welke GoPro hebben jullie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 18:49

Hoi! Ik heb vorig jaar de gopro2018 kunnen lenen van een stalgenoot voor ons weekend met de paarden op Ameland. Deze maakte al super mooie beelden, heel scherp en goede kwaliteit. Wat ik miste aan deze GoPro was een goede stabilisatie functie. Als voorbeeld; als je galoppeert over een strand zonder stabilisatie ziet het er raw en schokkerig uit, wat leuk kan zijn voor het echte gevoel/idee, wil je voor een smooth beeld, galopperend maar wel goed zien wat er om je heen te zien is, dan zet je stabilisatie aan.
Uiteindelijk heb ik zelf de GoPro 12 black gekocht en ben heel tevreden. Heel veel extra functies (misschien zelfs teveel haha) je kan ‘m op simpele settings zetten, ook op social media stand etc. maar ook uitgebreid aanpasbaar.
Bij beide GoPro’s is alles makkelijk te bedienen via de quick app en kan je alles zo overzetten.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 19:33

Ik heb de Go Pro Hero 11. Ik gebruik hem voor het crossen voornamelijk. Ik heb toen voor de 11 gekozen omdat de 12 stukken duurder was en ik dat niet persee nodig vond. De 11 voldoet echt aan alle eisen die ik stelde.
Met de go pro app kan je ook leuk de snelheid etc erbij zetten.
Hele fijne stabiele beelden, mooie kwaliteit. Wel even wennen want het is toch extra gewicht op je cap.
Afbeelding

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 19:36

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:52

Ik heb de 10 en de 11 black. De 11 kan mooie timelapses in de nacht maken van het noorderlicht. Dat kan de 10 niet. Verder filmen ze allebei ongeveer hetzelfde qua kwaliteit en is upgraden naar de 13 niet nodig.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 18:50

Ik verplaats je topic naar LZP daar past het beter

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 09:51

Ik heb de GoPro Hero 10 gekocht voor een trip naar Lapland dit jaar en hij bevalt prima. De mijne was een tweedekansje (retourzending dus) van Amazon, scheelde in de prijs en dat krasje op de behuizing merk je niet.

Ik had wat opgezocht van tevoren en vanaf de versie 10 zou je redelijk goed moeten zitten. We hebben er hele mooie filmpjes en foto's mee kunnen nemen, rustig helder beeld, goede beeldstabilisatie. Ook tijdens een hobbelige rit op de sneeuwscooter nog prima filmpjes kunnen nemen.

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 22:02

Ik heb de 12 voor m'n vriendin gehaald. Ze ging duiken met familie in het buitenland en dit was zo'n once in a lifetime dat ik zoiets had van 'maar je krijgt er spijt van als je geen foto's hebt'.

We gebruiken hem regelmatig en zijn er heel erg blij mee! Handig in gebruik, je stopt hem in je broekzak en hij is hufterproof. (Per ongeluk getest met een neefje van anderhalf die het piepje erg leuk vond.)

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 19:50

Wij hebben de Hero 12 ook. Gebruiken hem (inmiddels 7 maanden) op motorreis en hij maakt prachtige beelden! Idd makkelijk in gebruik, hufterproof, waterdicht, stabilisator/horizon lock, etc.