Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Utixo schreef:Bij veel veilingen had hij dan een minimum bod in moeten/kunnen geven.Het lijkt mij dat het betekend dat als de verkoper het bod te laag vind, hij het nog kan terugtrekken.
DubbelFun schreef:Ik lees het als dat de verkoper niet hóeft toe te wijzen/verkopen aan het hoogste bod: "de verkoper het recht behoudt om te kiezen welk bod hij accepteert."Utixo schreef:Bij veel veilingen had hij dan een minimum bod in moeten/kunnen geven.Het lijkt mij dat het betekend dat als de verkoper het bod te laag vind, hij het nog kan terugtrekken.
Utixo schreef:Het lijkt mij dat het betekend dat als de verkoper het bod te laag vind, hij het nog kan terugtrekken. Maar gezien de tekst die er tot voor kort nog stond, lijkt hij wel open te staan voor een bod lager dan het in eerste instantie minimum bedrag.
Puur interpretatie.
Daihyo schreef:Utixo schreef:Het lijkt mij dat het betekend dat als de verkoper het bod te laag vind, hij het nog kan terugtrekken. Maar gezien de tekst die er tot voor kort nog stond, lijkt hij wel open te staan voor een bod lager dan het in eerste instantie minimum bedrag.
Puur interpretatie.
Dit had ik laatst met een bod op een overkapping. Ik was de hoogste bieder, maar blijkbaar te laag voor de verkoper, want ik kreeg het niet gegund helaas.