Halara broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-25 22:14

Ik word doodgeinfluenced door Halara en broeken die er fantastisch comfortabel uitzien. Maar ik lees ook kritische reviews over de kwaliteit. Maar ook hele goede reviews. Wie heeft er ervaring met Halara en dan met name met de broeken? De denim flex lijkt me echt geweldig met die elastische band.

MerleSimone

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:16

Jaaa fan! Ik heb ze aangeschaft na mijn 2e zwangerschap, gunstig prijsje en de stretch staat me wel aan. Ik vind de kwaliteit echt top, pillen niet, dikke stof. Precies wat ik zocht: een zwarte flared broek met veel stretch.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-25 22:17

Welke heb jij? Niet de denim dus?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:17

Ik had een sportbroek gekocht die vrij strak om je kont hoorde te zitten. Het was meer een pyjamabroek die flubberde. Dus ik heb nu een lekker zittende pyjama broek. Maar heb nog wel m’n oog op sommige broeken.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:18

Ik heb er ook een aantal en het zijn mijn favoriete broeken. De kwaliteit is wel naar de prijs, maar voor hoeveel ik ze draag en was blijven ze lang genoeg goed.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:18

Ik heb er ook een stuk of 4, erg blij mee!
Ik draag de; Cloudful™ Air Fabric High Waisted Drawstring Side Pocket Plain Cool Touch Full Length Joggers :+

Ik ben klein en ze hebben dus een petite variant.
Enige nadeel dat ondergoed met een duidelijke naad, wel tekenen.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:20

Nee niet denim, ik heb inmiddels 4 zwarte broeken en 2 'cargo' broeken. 1 daarvan valt trouwens wel wat gek en het is een soort tent stof dus ik heb het nu echt over die zwarte.
Zie nu ook dat ik ze al bijna een jaar draag en echt 0 slijtage.

Afbeelding

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:20

Ik zou er niet kopen. Geen duurzaam merk en ze zijn niet transparant over de arbeidsomstandigheden en millieu aspecten.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:23

Ik draag ze, speciaal voor mijn werk gekocht.
Ik wilde graag een broek die lekker elastisch is en mij niet in de weg zit en of irriteert tijdens het verlenen van de zorg.

Inmiddels heb ik er een stuk of 6 (petite wegens korte benen,wel verschillende modellen) en op 1 na zien ze er allemaal nog netjes uit.
1 broek heb ik al een jaar of 2 en die is een beetje verkleurd bij de naden ( cargo model). Ik was ze meermaals per week en dat kunnen ze ook prima hebben.
Nadat ik er 1 had gekocht, zijn ook een deel van mijn collega's overgestapt op de broeken van Halara voor op het werk.

Oa deze heb ik.
https://eur.thehalara.com/products/High ... nt=3111366
Laatst bijgewerkt door Lay_D op 04-03-25 22:43, in het totaal 2 keer bewerkt

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:26

Lay_D schreef:
Ik draag ze, speciaal voor mijn werk gekocht.
Ik wilde graag een broek die lekker elastisch is en mij niet in de weg zit en of irriteert tijdens het verlenen van de zorg.

Inmiddels heb ik er een stuk of 6 ( wel verschillende modellen) en op 1 na zien ze er allemaal nog netjes uit.
1 broek heb ik al een jaar of 2 en die is een beetje verkleurd bij de naden ( cargo model). Ik was ze meermaals per week en dat kunnen ze ook prima hebben.
Nadat ik er 1 had gekocht, zijn ook een deel van mijn collega's overgestapt op de broeken van Halara voor op het werk.

Oa deze heb ik.
https://eur.thehalara.com/products/High ... nt=3111366

Haha grappig, ik kreeg even error omdat ik dacht dat ik dit had geschreven. Precies hetzelfde.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:37

Na een jaar lang naar hun reclames gekeken te hebben ben ik even terug ook overstag gegaan. Inmiddels heb ik hun halve app leeggekocht geloof ik. :')

Ben echt helemaal verzot op die kleding. Veel petit broeken (niet allemaal helaas) pas ik met mijn korte benen en het zit allemaal werkelijk of je een pyjama aanhebt op kantoor. Ik begon met een nette broek met wijde pijpen en een cargo broek en inmiddels heb ik die nette broek in 3 kleuren, de cargo in 2 en ik heb wat topjes, een trui, een korte broek, een denim broek, een rokje en een shirt met lange mouwen liggen. Het zit allemaal zó comfortabel. Over de kwaliteit kan ik nog niet heel veel zeggen omdat ik het nog niet zo lang heb, maar die cargo broeken gebruik ik nu voor het werk op stal en dat zie je er niet aan af. Trok er alleen per ongeluk een knoop vanaf die ik vergeten was los te maken maar die zat er binnen een paar minuten weer aan vast genaaid. Zoiets kan natuurlijk met elke broek gebeuren dus dat zegt niet zoveel.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:44

Hier ook een fan!
Inderdaad na tot vervelendste toe die reclame voorbij te hebben zien komen m’n eerste bestelling gedaan, zo’n jaar geleden.
Verschillende modellen en kleuren. En al snel volgde de volgende bestelling.
Ze zitten stuk voor stuk comfortabel, lekker stofje en behoorlijk slijtvast.
En ( niet onbelangrijk) mooi op lengte met m’n 1.80m ( ik neem dat wel de tall versie want de normale vallen wat te kort)
Ook toen ik een paar broeken had die niet pasten ( te kort dus) was het retourbeleid super fijn.
Ik kon kiezen tussen terugsturen en m’n geld terug of de broeken houden en tegoed. Had voor het laatste gekozen en draag de te korte broeken nu bij de paarden bv. En zelfs als ze op die manier misbruikt worden zien ze er nog super uit.
Momenteel zwanger en baal ervan dat ik ze ( op een enkele na) voorlopig niet meer pas…

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:48

In hoeverre zit dit anders dan broeken van travelstof of is het vergelijkbaar qua stof en comfort?

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:59

Ze hebben zoveel verschillende modellen en stofjes.
Denk dat het gewoon een kwestie is van een keer een bestelling doen en kijken of het wat voor je is.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 00:48

Verschillende stoffen ook, helder. Dan houd ik het voor nu bij de travelstof, dat vind ik ideaal en fijn zitten.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 01:29

Oh niet goed dit, ik wordt ook flink geinfluenced (is dit een woord :P )
EWnniewee ik maakte mezelf wijs dat dit niks was maar ik word nu toch wel enthousiast. Ik draad niet graag spijkerbroeken op mijn werk (zorg) en wil graag stofjes die snel drogen en lekker soepel/flexibel zijn. ga toch eens rondkijken :)

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 07:13

Hannanas schreef:
Ik zou er niet kopen. Geen duurzaam merk en ze zijn niet transparant over de arbeidsomstandigheden en millieu aspecten.

Helemaal waar. Toen ik bestelde, had ik echt de indruk dat het een Europees bedrijf was. Slordig van me, had eerst moeten lezen waar ze gevestigd zijn (Singapore). Daar bestel ik dus niet meer en ik ben nog aan het dubben of ik het terugstuur.

Overigens best wel een lastig probleem, want de meeste merken trekken zich niet veel aan van welzijn en duurzaamheid. Dan moet je echt naar de fair wear-hoek, of nog beter, tweedehands. (Ik spreek hier ook en vooral mezelf streng toe :o .)

Ingrid_ms

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 07:22

Ik heb ze net binnen. De XS petit denim zit echt perfect en super comfortabel. Duurde wel 2 weken voordat ik ze had.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 07:30

Ik heb ook een aantal broeken van Halara gehad en ze zitten heel comfortabel :j

Op t moment heb ik 3 leggings die ik gebruik als paardrijleggings :D
Heb een hekel aan siliconen plaksel op mn broek dus dit is een goede uitkomst
Heb de shaping omdat die wat steviger is qua stof

https://eur.thehalara.com/products/SoCi ... nt=3092008

Wel vind ik dat ze hun prijzen veel te veel omhoog hebben gegooid sinds ze wat naamsbekendheid hebben gehad. Dat weerhoudt me ervan om meer te bestellen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-25 07:55

Ja ik vind ze nog best prijzig eigenlijk voor een ‘Chinese’ winkel.

Maar ze zijn dus wel fijn? Misschien toch eens een keer proberen dan.

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 08:00

Halara staat ook heel veel nieuw met kaartjes op Vinted. Ik vind hun broeken wel fijn maar koop sowieso liever niet nieuw en helemaal niet van dat soort bedrijven. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding overigens echt heel prima.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 08:18

Ik heb ze ook, omdat ik al een poosje op zoek was naar een warme legging, en ik eigenlijk altijd uitkwam bij dezelfde shops met dezelfde reviews (lubbert , te kort) (die ook niet duurzaam zijn) of voor 250 euro voor een bergbeklim outfit.
Ik ben ook heel tevreden over de pasform en kwaliteit, het is erg strechy en lekker stevig..Ook overal zakjes in, is superhandig. Maar, de duurzaamheid en productie staat me een beetje tegen

maar ik kan niet de pasform (met de mooie hoge brede elastieken) en het materiaal (vooral die wijd vallende soepele modellen) vinden (vaak zitten ze toch bij het kruis/bovenbenen te strak). Is iemand die daar een tip voor heeft, qua merk?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 08:20

Is de stof wel ademend? Geen pure polyester of andere zweetstof?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 09:32

Dat verschilt natuurlijk per stof een beetje maar die populaire nette werk broeken zijn 79% polyester en 21% elastaan. Je kan natuurlijk niet verwachten dat katoen zo flexibel is. Geen idee hoe het houdt als het zomer is of überhaupt warmer, maar nu vind ik de stof prima.

Het is vrij dun dus nu draag ik er een thermo legging onder, dat is de perfecte temperatuur dan. Ben benieuwd hoe ik de stof in de zomer ervaar, maar goed bij echte warmte ga ik meestal toch voor jurkjes en rokken ipv lange broeken.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 09:52

Dayanara schreef:
Oh niet goed dit, ik wordt ook flink geinfluenced (is dit een woord :P )
EWnniewee ik maakte mezelf wijs dat dit niks was maar ik word nu toch wel enthousiast. Ik draad niet graag spijkerbroeken op mijn werk (zorg) en wil graag stofjes die snel drogen en lekker soepel/flexibel zijn. ga toch eens rondkijken :)

Travelstof heeft precies wat je zoekt, snel droog, soepel en comfortabel maar ook netjes om te zien, even als sidenote.