Hoi allemaal!
Mijn naam is Youri, ik ben 23 jaar (24 tijdens de stageperiode) en ik studeer Dier in de Duurzame Samenleving aan Hogeschool Inholland Delft. Voor mijn derde studiejaar ben ik op zoek naar een uitdagende stage in het buitenland, binnen of buiten de EU, van begin september 2025 tot eind januari 2026 (20 weken). Op een dieren bedrijf maar maakt niet uit met welke diersoort.
Dier in de Duurzame Samenleving is eigenlijk vergelijkbaar met Dier en Veehouderij alleen dan wat meer gericht op duurzaamheid.
Een stage in het buitenland lijkt mij een geweldige kans om te ontdekken hoe andere landen omgaan met dieren. Ik wil graag nieuwe kennis en werkwijzen opdoen.
Vanuit mijn opleiding werk ik ongeveer 70% van de tijd aan een onderzoeksvraag of project en 30% in de dagelijkse praktijk. Zelf zou ik graag nog meer praktijkervaring opdoen, maar deze verdeling is een vereiste vanuit school.
Ik heb al veel praktijkervaring door mijn mbo-opleiding Bedrijfsleider Dierverzorging en mijn buitenlandse stage waarvoor ik een maand in Zweden heb stage gelopen bij een tinker fokkerij. Ik ben standaard om met verschillende diergroepen te werken, waaronder reptielen, paarden, boerderijdieren en kleine huisdieren. Mijn achtergrond maakt dat ik gedreven en zelfstandig ben in mijn werk.
Ken jij een interessante stageplek of heb je tips? Dan hoor ik het graag!
U kunt mij bereiken via bokt.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes,
Youri