Noodinternet installeren lukt niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Noodinternet installeren lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-25 23:21

Omdat bokt wel vaker met oplossingen komt hoop ik dat hier iemand zit die weet wat ik kan proberen!
Mijn internet is stuk en vodafone komt binnenkort een nieuw modem plaatsen. Ze hebben een noodpakket opgestuurd met een ZTE modem voor tot die tijd. Nu krijg ik deze helaas niet geïnstalleerd. Ik moet http://191.168.0.1 intypen, maar die site laadt niet. Andere webpaginas doen het wel. Net kreeg ik m heel even geladen, heb ik ingelogd met het wachtwoord dat ik erbij kreeg, en terwijl ik bezig was de goede dingen aan te klikken werd ik weer uitgelogd. Daarna zei ie dat het wachtwoord incorrect was en nu wil die hele pagina niet meer laden. Heeft iemand een tip? Mijn 5G is wel echt bijna aan zn einde nu en ik zou graag gewoon weer wifi hebben... dank alvast!

Eleeke

Re: Noodinternet installeren lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 23:32

Ik denk even hardop mee hoor.
Heb je verbinding met de wifi van het ZTE modem? Anders via een kabel even verbinden.
De 191.168 etc etc is het adres van je modem ( zo ongeveer van elk modem( . Daarmee zou je bij de instellingen van je modem terecht moeten komen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 23:37

Ik denk dat je je wifi moet aanzetten en dan verbinden met dat ip adres. Daarna het adres typen in de browser en dan zit je in de instellingen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 23:37

Heb je hem al eens aan en uit gezet?

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 23:40

Schuur_ schreef:
Ik denk dat je je wifi moet aanzetten en dan verbinden met dat ip adres. Daarna het adres typen in de browser en dan zit je in de instellingen

Correct! Anders kan je inderdaad nooit op de webpagina komen voor de instellingen. Gaat vaker fout op dit punt.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 23:42

__Leonie schreef:
Schuur_ schreef:

Correct! Anders kan je inderdaad nooit op de webpagina komen voor de instellingen. Gaat vaker fout op dit punt.

Het kan ook met een kabel aansluiting naar je modem.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-25 23:55

Ik had idd mn wifi uitstaan, dacht dat dat toch zinloos was maar nu laadt ie idd wel. Heb ook kunnen inloggen maar nu zegt ie 'failure' als ik de dingen invul die de video zegt dat ik in moet vullen. Heeft iemand daar toevallig nog een tip voor?
Ik ben naar netwerk, apn gegaan en heb een nieuwe toegevoegd. Moest m op manual zette en 2x internet invullen. In t voorbeeld staat er dan 'succes' als je op 'apply' klikt, bij mij helaas niet :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-25 00:04

Nouja zeg, ik weet niet wat ik heb gedaan maar hij doet het ineens :+ :+ bedankt voor de hulp in elk geval!! Het verbinden met de wifi was een geweldige tip!