2 detacheringcontracten uzb, kan dit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Icrack

2 detacheringcontracten uzb, kan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-25 19:01

Ik werk via een uitzendbureau en heb een tijdelijk detacheringcontract met een vast aantal uren per periode. Nu heb ik aangegeven dat ik zo nu en dan ook op een andere afdeling wel wil bijspringen als nood hoog is. Men was daar blij mee, echter, nu heb ik een 2e (bovenop mijn al bestaande contract) nog een detacheringcontract gekregen. Ik heb er nu dus 2 bij dezelfde inlener en uzb. Beide wel met verschillende uren garanties
Kan dit? Of vervalt dan mijn al bestaande contract? Weet iemand dit?

Diddykong

Re: 2 detacheringcontracten uzb, kan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 20:14

Bij mij kan dat, maar ik werk denk ik via een andere bedrijfsconstructie. Vullen de uren elkaar aan? Bijv 16 uur op afdeling x en 16 uur op afdeling Y? Of zijn het 2 contracten met meer uren waardoor je ze nooit zou kunnen combineren?

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-25 20:30

De aantallen qua uren zijn wel te combineren. Het 2e contract is met een uren garantie van 8 per maand. Het contract wat ik al heb is voor veel meer uren per maand. Dus de nieuwe 8 zijn in te passen, zo lang het bij de 8 tot 16 uren blijft.

Heb jij toevallig ook minder loon bij het 2e contract of zijn ze beide gelijk?

Diddykong

Re: 2 detacheringcontracten uzb, kan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 20:41

Bij mij is alles gelijk, maar ik werk met een andere constructie. Ik heb een vast contract met uren bij het detacheringsbureau en krijg dan per opdracht een soort overeenkomst met hoeveel uur ik ingepland ga worden. Nu ook 2 contracten op 2 afdelingen. Maar mijn salaris gaat via het detacheringsbedrijf zeg maar, dus dat is altijd gelijk.