Volgens mij was er nog geen topic, maar wie gaat er nog meer naar de huishoudbeurs dit jaar? Wellicht kunnen we ook leuke koopjes met elkaar delen

Ik ga ws dinsdag samen met mijn moeder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turtlelito schreef:Ik ga ook de 28ste. jaren geleden dat ik ben geweest (bewuste keuze), maar mijn moeder gaf aan dat ze alleen met een georganiseerde busreis wou gaan omdat haar vriendin niet mee wil, en dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen. Dus we gaan samen.
Ik ben heel erg benieuwd en laat het over mezelf heenkomen..... We gaan met de trein zodat we onderweg ook lekker kunnen bijkletsen.
Om het beeld te krijgen: ik ben zelf 52 en mijn moeder is 78. Dus we zijn wel de doelgroep zeg maar. Al voelt dat voor mij misschien wat anders.
turtlelito schreef:Ik vond het 'vroeger' ook oprecht leuk. Toen kwam er een tijd (was toen ook samen met de 9 maanden beurs) dat het heel massaal werd, iedereen met boodschappenkarretjes etc. Volgens mij is het nu wel weer terug naar 'normaal' en volgens mijn moeder concentreert de drukte zich vooral naar de hal waarin de 'gratis' samples te krijgen zijn, dus daar kunnen we vast omheen werken.
Suzanne F. schreef:Wat is er zo ontzettend leuk aan de Huishoudbeurs? Ik ben er nog nooit geweest dus misschien wil ik weleens kijken. Maar ik houd niet van drukte dus dat houd me wat tegen.
RanjaRietje schreef:Zijn er mensen geweest vandaag? Ben benieuwd wat jullie gekocht hebben