Wie woont er in de buurt van Coevorden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

Wie woont er in de buurt van Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-25 14:46

Zoals de titel aangeeft wie woont er in de buurt van Coevorden.

En gaat wel eens naar emlichheim of andere duitse plaatsen om boodschappen te doen?
Scheelt het veel met een Nederlandse lidl of jumbo waar wij normaal boodschappen doen.

zonnebloem18

Re: Wie woont er in de buurt van Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 15:04

Wij zijn toevallig gisteren naar Leer geweest. Zeker qua verzorgingsproducten waren we bij de DM gemiddeld de helft minder kwijt. Tanken scheelde nu 20 cent per liter. Als je alcohol of sigaretten haalt in Duitsland scheelt het ook wel volgens mij, maar dat doen we niet.

Bij de supermarkt waren de verschillen wat kleiner, sommige dingen waren net zo duur. Beetje kennis hebben van de prijzen in Nederland is wel handig.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 15:18

Er was altijd een actief topic met boodschappen doen in Duitsland

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 15:51

Ik vind emlicheim niet perse goedkoper. Vlees bij de Aldi is wel lekkerder en wel iets goedkoper en andere keuze. Voor de rest is het goed kijken naar de prijs.

Goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 15:58

Ik woon in Emlichheim en ik vind de boodschappen persoonlijk echt niet veel goedkoper en/ of beter. Wij doen de boodschappen juist veel in Coevorden. :o

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 16:10

Wij wonen in de buurt van Coevorden, wij gaan 1 keer in de week naar DLD (Laar of Emlichheim),maar zijn daarmee niet goedkoper uit als in NL met de dagelijkse boodschappen ( voedingsmiddelen), wel vind ik het in DLD kwalitatief beter als uit NL, hiermee doel ik voornamelijk op vlees en de aardappels.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 16:38

Hier ook wonend in Emlichheim. Het is afhankelijk van de soort boodschappen die je doet. Bepaalde dingen zijn zeker goedkoper. Maar verder zal ik gewoon goed kijken in Duitsland zijn veel prijzen per kg. Waardoor groenten geregeld duurder kunnen uitvallen dan in nld. Waar ze meestal prijs per stuk hanteren.
Ik haal dus ook zowel in Nederland als Duitsland mijn boodschappen.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-25 16:42

Als de voedingsmiddelen niet veel schelen, dan kunnen we die beter gewoon in Nederland blijven halen.

Het ging ons dus voornamelijk om de drogist artikelen zoals shampoo, deo afwas en wasmiddel

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 17:02

haffiefreak schreef:
Als de voedingsmiddelen niet veel schelen, dan kunnen we die beter gewoon in Nederland blijven halen.

Het ging ons dus voornamelijk om de drogist artikelen zoals shampoo, deo afwas en wasmiddel

Deze kun je ook heel goedkoop bij Die Grenze halen. Zit in Coevorden :) gewoon alle A merken etc.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:14

Woon in schoonebeek,wel eens in emlicheim boodschappen willen doen maar was nooit goedkoper uit.
Shampoo ed is wel goedkoper daar.