Verzendquotum outlook overschreden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Verzendquotum outlook overschreden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-25 23:36

Hoihoi,

Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? Als ik een mail wil sturen krijg ik een melding dat ik m'n verzendquotum overschreden heb en dan gaat de mail naar concepten.

Ik mail echt zelden, dus snap niet waar dit vandaan komt. Moet nu echt een belangrijk mailtje beantwoorden, maar krijg het gewoon niet meer voor elkaar. Heb meerdere mailadressen en heb ook al een andere als afzender geprobeerd, maar niks werkt :?

Of ik moet gehackt zijn en iemand gebruikt mijn mail om flink te spammen, maar ik zie niks bij verzonden oid en heb m'n wachtwoord ook al veranderd en dat helpt dus ook niet.

Exitium

Re: Verzendquotum outlook overschreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 23:49

Wat is de exacte foutmelding? Kun je er een screenshot van plaatsen? En staat er ook een foutcode (nummer) bij?

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 23:53

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-25 00:08

Dit is de melding:
Afbeelding

Die site had ik idd ook gevonden, maar kom er nog niet echt uit. Ik weet behoorlijk zeker dat ik geen 10.000 mails heb verstuurd, maar voor de zekerheid heb ik een dag afgewacht en dat heeft dus niet geholpen :=
Daar staat ook dat je de mail kunt verzenden vanaf een ander emailadres, maar dat werkt dus ook niet. En m'n wachtwoord veranderen heeft ook geen nut gehad.

Het speelt al eventjes, hoopte dat het vanzelf een keer over zou zijn. Maar heb ondertussen van iemand een tweede mail of ik even kan reageren, omdat ik dat niet gedaan heb op de vorige mail. Wil ik wel, maar kan ik niet :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 00:31

Wat voor mail gebruik je? Het zou kunnen dat je teveel mails in je account hebt staan (bij bijvoorbeeld Gmail kun je dat onderaan zien), of wellicht dat je een grote bijlage probeert mee te sturen of iets dergelijks.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:03

Probeer je een bijlage mee te sturen toevallig? Of is het alleen een mailtje?
Heb je het vanaf je laptop ook al geprobeerd? Of als dit laptop is, vanaf je telefoon? Wie is je provider?

Edit: ik lees net dat de kans groot is dat je account wordt gebruikt om mee te spammen en dus ‘gecompromitteerd’ is. Hier staan stappen die je kan nemen: https://learn.microsoft.com/nl-nl/defen ... il-account
Als je er zelf niet uitkomt dan zou ik iemand inschakelen die je hiermee kan helpen.