Parfumado

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Parfumado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-25 16:58

Hoihoi,

Zijn er meer bokkers met een Parfumado abbonement?

Ik nu een paar maand en vind het fantastisch *\o/* Vind het wel lastig om te kiezen, omdat ik niet bepaald een kenner ben en die beschrijvingen.. Daar kan ik over het algemeen weinig mee :')

Ik heb nu:
Paco Rabanne - Lady Million Fabulous (Meteen ook mijn favoriet)
Paco Rabanne - Ultraviolet
Jean Paul Gaultier - Scandal
Jean Paul Gaultier - Divine
Juliette Has A Gun - Sunny Side Up
Elie Saab - Le Parfum
Stellair - Skin + Wood
Stellair - Bath + Juice
Marie Stella Maris - Flower Water
Parfumado/Hema - Tompouce

Tazzey

Re: Parfumado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 17:00

Ik ben lid sinds ze opgestart zijn en het bevalt erg goed. Ik gebruik dagelijks parfum maar ik hou er niet van om lang achtereen dezelfde geur te gebruiken. Dus inplaats dat ik nu een hele kast vol halfvolle flesjes heb staan heb ik nu kleine buisjes. En als ik een geur erg prettig vind dan bestel ik hem de maand daarna gewoon opnieuw.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 17:06

Leuk idee! Ik houd ook erg van afwisseling in parfum en draag het heel graag. Maar ik vind ook het zonde als iets niet lekker ruikt. Hoe selecteren jullie de geuren? Of krijg je gewoon wat opgestuurd?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 17:28

Je kunt zelf geuren uitzoeken of je laten verrassen door een geur toe te laten sturen. Dat gebeurt mij wel eens als ik mijn kalender vergeet in te vullen maar tot nu toe is het altijd een misser die ze opsturen.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 17:36

Ik twijfel om ermee te beginnen, heeft één van jullie een kortingscode voor mij? Wellicht trekt me dat over de streep haha.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-25 17:36

Ja, dat afwisselen is echt een groot voordeel aan Parfumado. Geen dure fles waar je maanden mee doet, maar gewoon genoeg voor een maand en dan weer wat anders. Of als je niet elke dag parfum gebruikt, verschillende flesjes om uit te kiezen.

Ik vind dat kiezen dus ook lastig. Het is zonder te kunnen ruiken toch een beetje gokken. Als je al een beetje weet wat voor soorten je lekker vind, dan is dat misschien makkelijker. Je kunt wel selecteren op vanalles en reviews lezen.

De keuzes van parfumado zijn idd niet best.. Zelfde als de parfums die je krijgt als je je kortingscode aan iemand geeft, ze zijn gratis en dan is het altijd top, maar dat zijn wel altijd typische geuren..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-25 17:38

Keizerinnnn schreef:
Ik twijfel om ermee te beginnen, heeft één van jullie een kortingscode voor mij? Wellicht trekt me dat over de streep haha.

ZRZTF6RSLCRQ

Krijg je 50% korting :j (En ik ook, wel netjes erbij te zeggen)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 17:39

Ik ben toevallig vorige week lid geworden en wacht nu op mijn eerste flesje! Was ook al aan het zoeken naar een topic, leuk dat er nu eentje is. Misschien kunnen we elkaar wat inspireren. Door Parfumado al wel ontdekt dat ik voornamelijk van gourmand en oriëntaalse parfums houd, hoewel ik sommige bloemige parfums ook kan waarderen (bijvoorbeeld Blossom van Jimmy Choo <3). :D

Mijn kalender tot nu toe:
Linari - Angelo di Fiume
Elie Saab - Girl of Now
Jimmy Choo - Illicit
Jean Paul Gaultier - So Scandal! (Scandal Eau De Parfum Intense is echt mijn favoriet dus ik ben benieuwd!)
Jean Paul Gaultier - La Belle

Ik kan niet wachten tot mijn eerste flesjes binnenkomen! *\o/*

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 17:44

Daphne__ schreef:
Keizerinnnn schreef:

ZRZTF6RSLCRQ

Krijg je 50% korting :j (En ik ook, wel netjes erbij te zeggen)

Top thanks! Ik ga nog eens kijken!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 17:58

Mijn favorieten zijn niet meer op de kaart.

Mancera - Coco Vanilla (zomergeurtje)
Versace - Vanitas

Verder vind ik Ellie Saab - Le Parfum Royale erg lekker en Paco Rabanna - Olympea erg lekker.

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 19:19

Voor die liefhebbers….kennen jullie Sentir? Geen abonnement maar ook leuke kleine flesjes voor fijne prijsjes. Heb ik nu 4x besteld. Ook erg fijn.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 19:30

Timmie06 schreef:
Voor die liefhebbers….kennen jullie Sentir? Geen abonnement maar ook leuke kleine flesjes voor fijne prijsjes. Heb ik nu 4x besteld. Ook erg fijn.

Dat zijn toch fake parfums?
Nog best duur als je het met parfumado vergelijkt.

Maar bevallen ze goed?

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 20:12

Geïnspireerd op…;-) volgens mij.
Ik vind het echt hele fijne geuren en blijven lang hangen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 20:17

De parfums van Sentir zijn inderdaad namaak en verre van de kwaliteit van het origineel. Ik heb het wel geprobeerd maar mijn huid reageert er heel heftig op en de geur is heel snel vervlogen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 21:14

Ook ik heb al een aantal jaren een abo bij Parfumado.
Ik vind parfum heerlijk, en draag het dagelijks maar wil niet elke dag hetzelfde dragen. Dit is dus ideaal voor mij.
Ook ik heb een kortingcode te delen, geeft mij ook korting.

JwZ6vNA4l

Verder ben ik ook lid van de fbpagina Parfumista’s en koop daar ook regelmatig decants. Er zitten veel mensen die ook echt veel verstand hebben van parfum, erg leuke groep. Ik mag wel zeggen dat ik verslaafd ben aan parfum

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 00:36

Volgens mij heb ik jouw code gebruikt toen ik lid werd Siers83. Had jij die code eerst in je onderschrift?

Hier ondertussen Ariana Grande - Cloud binnen gekregen. Die is best lekker!

Morgen komt denk ik Juliëtte Has a Gun - This is not a perfume. Ben heel benieuwd naar die.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 08:19

Ja ik had m idd in onderschrift. Klopt dat je mijn code had

Ik wacht ook weer tot deze maand binnen komt, duurt altijd lang, dat vind ik wel een nadeel. Ik krijg nu Eutopie no9. Dit is dan al de 4e keer dat ik die krijg, wil er graag een fles van maar die is uitverkocht en komt voorlopig ook niet weer in productie bij Eutopie

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 08:22

Ik ben naar aanleiding van dit topic ook lid geworden. Heb een paar dagen terug Elie Saab - Le parfum binnen gekregen. Heerlijk!!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 11:32

Ik hoop dat de mijne vandaag nog binnenkomt. Ik vertrek morgen voor 2 weken naar het buitenland voor werk en anders moet ik zo lang wachten :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 11:59

Storm schreef:
Ik ben naar aanleiding van dit topic ook lid geworden. Heb een paar dagen terug Elie Saab - Le parfum binnen gekregen. Heerlijk!!

Same here, net afgesloten.
Kortingscode uit dit topic gebruikt, dus Daphne (geen idee wie het is en welke code ik heb geplukt) krijgt korting volgens het bericht haha.

Heb er alvast 6 in de kalender kunnen zetten. Ze hebben wel veel geuren die ik al in fullsize heb staan, dus weet niet hoe lang ik dit abbo volhou. Hou bijvoorbeeld al niet van bloemig en zoet en daar zijn er ook heel veel van.

Wisselt het assortiment regelmatig?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 12:22

Komen elke maand een paar nieuwe geuren bij.
Doe even de quiz, daaruit komen soms verrassende geuren.
Wat ik soms ook doe is een geur die ik lekker vind opzoeken bij Fragantica.com en dan kun je kijken welke geuren erop lijken en ook die je dan wss lekker gaat vinden. Die zoek ik dan weer op op Parfumado in de hoop dat ze die hebben

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 13:26

ik ben ook lid!
wat ideaal elke maand een ander geurtje!

mochten mensen opzoek zijn naar een code
7K3JQIRNS7DA
deze geeft 50% korting

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 14:08

Ik ben een jaar lid geweest maar ik ben inmiddels gestopt. Het aantal missers was voor mij te hoog en je raakt de geuren niet meer kwijt dus alles ligt dan op z’n gat. In het begin kon je ze zo weer door verkopen hetzij met verlies maar inmiddels blijf je ermee zitten. Erg jammer.
Mijn moeder was ook nog lid maar ook die van haar heb ik toevallig deze week stop gezet.
Wel jammer. Ik vind het concept wel leuk.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 14:22

Degene die mijn code gebruikt heeft, bedankt!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-25 18:30

Hier ook 5 bokkers die m'n code hebben gebruikt. Bedankt daarvoor! M'n eerste gratis parfum van die 5 binnen en het is voor het eerst ook nog eens een prima geurtje :))

Deze maand La belle paradise garden van Jean Paul Gaultier en ik ben blij. De gratis parfum was Castitas van Memoize London, die vind ik dus ook prima. Beter dan skin + wood, bath + juice en flower water die ik de vorige keren had.
M'n zus had for her eau de parfum van Narcisco Rodriquez, maar die vind ze echt verschrikkelijk dus die is nu van mij.. Mag hem wel alleen op als ik een dag van huis ben :')