Ja kan gewoon. Met die van de Appie wel. Ontdooien doe ik wel met een drupje citroensap erbij om tegen te gaan dat het bruin wordt. Daarna maak ik er gewoon mashed avo van en smaakt soms beter dan een verse avocado.
Er staat boven jouw post letterlijk dat TS eerder altijd de 99% avocado had maar dat ze het nu zelf moet maken...
Ik zou gewoon een doosje halen en proberen TS, dan weet je het zeker. Citroensap helpt vaak tegen het bruin worden
cursebreaker
Geplaatst: 31-01-25 10:23
Qua kosten is de diepvries variant wel prettiger dus ik heb ze ook altijd wel in de vriezer liggen (ik ontdooi dan ook met wat citroensap) maar vaak koop ik de ‘verse’ eetrijp avocado’s van AH want ik vind die echt ontzettend fijn- die zijn ook gewoon echt zoals het moet altijd eetrijp, lekker en mooie kwaliteit en blijven in de koelkast ook echt nog wel even goed bij mij bv.
je brood roosteren/in de oven opwarmen zorgt er ook voor dat de avocado snel ontdooit als je hem uitsmeert op je brood
Thats_Me
Geplaatst: 31-01-25 13:56
Werkt prima, smaak vind ik iets minder dan een verse. Voordeel van diepvries is dat je altijd goede avocado hebt. Dat weet je nooit zeker met een verse avocado.