Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ezellover25 schreef:Ik was vanmiddag bij Medikamente en er was een stel met iihd in kinderwagen.
Ze hadden een grote lange maïs kaas ballen onder in de kinderwagen liggen
Ze vroegen naar een parfum en het ging wat over en weer en ze liepen toen doel bewust de winkel uit.
Ik hoorde ze zelf nog zeggen van. Het is weer gelukt met de chips.
Ik wou er wat van zeggen, maar durfde niet. Begon ook te twijfelen of ik het misschien bij de kassa moest aangeven. Maat niet gedaan.
daantjuhhh schreef:Kana schreef:Ik zag ook een jonge vrouw met baby potjes babyvoer stelen bij de kruitvat toen zij ik niks.
Nee. Dan zou ik ook mijn mond houden.
Weet het is niet oké, maar dat laat ik gaan.
Chips is niet een noodzaak. Daar zou ik wellicht wel een medewerker over inlichten.
_San87_ schreef:daantjuhhh schreef:Nee. Dan zou ik ook mijn mond houden.
Chips is niet een noodzaak. Daar zou ik wellicht wel een medewerker over inlichten.
Waarom is het ene stelen wel 'okay' en het andere niet?
Zou je er wat van zeggen wanneer je iemand een brood ziet stelen? Of een bakje vlees?
_San87_ schreef:daantjuhhh schreef:
Nee. Dan zou ik ook mijn mond houden.
Zou je er wat van zeggen wanneer je iemand een brood ziet stelen? Of een bakje vlees?
daantjuhhh schreef:_San87_ schreef:
Ik zeg toch dat het niet oké is?
Ik meld het alleen niet!
Waar ik de grens zou trekken? Geen idee.
Is mij gelukkig nooit overkomen.
Vjestagirl schreef:_San87_ schreef:Waarom is het ene stelen wel 'okay' en het andere niet?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Babyvoeding kan echt pure noodzaak zijn dat je het steelt. Een zak chips niet echt.
_San87_ schreef:daantjuhhh schreef:Omdat ik dat lastig vind misschien?
Oh je zegt er bij niemand wat van? Dat snap ik wel, ja.
upendo schreef:_San87_ schreef:
Oh je zegt er bij niemand wat van? Dat snap ik wel, ja.
Flauw dit om zo op de man te spelen.
Ik zou het ook eerder melden bij een zak chips dan babyvoeding. Omdat ik er moeite mee zou hebben als een kind niet zou eten. Chips is geen basisbehoefte.
Maargoed, dan ben ik ook een moreel imperfect wezen. Gelukkig maar.