friezenfan2 schreef:Wat ik me afvraag is wat doe jij met een haarklem? Ik heb nog haarklemmen liggen van toen ik een tiener was en er is misschien zelfs nooit een haarklem een tand verloren. En ik heb veel en dik haar.
Ik heb er een aantal van zenner van die stay in hair lijn. Maar kocht ook vorige jaar een stek klemmen bij de wibra en action. Die van de wibra toen hebben een iets ruwer materiaal waardoor ze bij mij goed blijven zitten.
Al moet ik wel zeggen dat ik vaker een stiekje van die stay in hair lijn draag dan een haarklem.
Ik mag hopen dat niemand met een haarklem in auto rijdt, dat is gewoon dom. Lijkt me heel pijnlijk als je door een auto ongeluk ook nog een haarklem in je hoofd heb zitten.
Ik heb inderdaad ook al wel eens filmpjes voorbij zien komen van chirurgen die oproepen om niet te rijden met zo'n ding achterop je hoofd. Al draag ik ze echt op-op mijn hoofd, dus ik zou er ook niet mee tegen de steun klappen.
En wat ik ermee doe.... Eh
Ik maak een heel hoge staart, net achter mijn pony, de staart draai ik op en dan zet ik dat vast met een klem. Denk dat het 'mis' gaat bij dat ze niet helemaal sluiten op die manier. Heb ze wel gewoon van Zenner overigens.