Kapper gezocht! (Achterhoek)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Kapper gezocht! (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-25 16:15

Ik ben eigenlijk op zoek naar een kapper waarbij ik in de stoel kan gaan zitten en die tegen mij zegt, "weet je wat jou leuk zou staan met dat haar van je?" En dan vervolgens een leuk hip kapsel weet te knippen.

Ik probeer al jaren verschillende kappers in mijn omgeving uit, met een beetje wisselend succes. Meestal is het toch zo dat ik een foto laat zien van wat ik leuk vind en dat ze het echt wel oké doen, maar ik heb nogal dik en veel haar (daarom ook meestal kort), waardoor het altijd anders valt dan op de foto natuurlijk. Soms zit het even leuk, maar knippen ze het de volgende keer toch weer net anders. En ik vind het meestal gewoon suf zitten.

Logisch, dat het niet altijd lukt zoals op de foto, maar daarom wil ik nu eens een keer een kapper die zelf bedenkt wat een goed idee zou zijn. Beetje zo'n metamorfose idee en dat ik dan helemaal verrast en gelukkig naar huis ga weetjewel :') Maar geen idee hoe je zo iemand vindt, volgens de website adviseren ze je natuurlijk allemaal het beste.

Iemand een goeie tip?

mirim

Re: Kapper gezocht! (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 16:51

Hahahaha, ik weet er een dichtbij
Maar die heb je vast al eens uitgeprobeerd.
Ami kappers en vragen naar Sanne .

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 17:05

Hier hetzelfde "probleem" , dus ik snap je

Heb ook mega veel en mega dik haar
Ik ga volgende maand naar een andere kapper dan ik de afgelopen jaren heb gehad.
Ik was ansich wel tevreden, maar , wat jij ook zegt, toch niet elke keer hetzelfde leuke kapsel, tis het altijd net niet!

En wat ik jammer vind, ik vind strakke kapsel niet iets voor mij, ik ben een beetje van het rommelige, maar elke keer wordt mij haar weer helemaal straks geföhnd en ga ik bij thuiskomst weer met m'n kop onder de kraan! En ja ik heb het diverse keren gemeld.

Dus nu weer een andere kapster, hoor er veel goede verhalen over.

Woon welliswaar niet in de Achterhoek, maar mijn zus woont in Zevenaar en zij gaat naar een kapper ergens in de Achterhoek, zij heeft hetzelfde haar als ik, zal haar vragen waar zij naar toe gaat

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-25 17:08

mirim schreef:
Hahahaha, ik weet er een dichtbij
Maar die heb je vast al eens uitgeprobeerd.
Ami kappers en vragen naar Sanne .

Die ken ik! Ben ik bij geweest, vond ik wel goed, maar ik zoek misschien toch net iemand die nog meer eigen initiatief op me loslaat :D

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-25 17:10

karrij schreef:
Hier hetzelfde "probleem" , dus ik snap je

Heb ook mega veel en mega dik haar
Ik ga volgende maand naar een andere kapper dan ik de afgelopen jaren heb gehad.
Ik was ansich wel tevreden, maar , wat jij ook zegt, toch niet elke keer hetzelfde leuke kapsel, tis het altijd net niet!

En wat ik jammer vind, ik vind strakke kapsel niet iets voor mij, ik ben een beetje van het rommelige, maar elke keer wordt mij haar weer helemaal straks geföhnd en ga ik bij thuiskomst weer met m'n kop onder de kraan! En ja ik heb het diverse keren gemeld.

Dus nu weer een andere kapster, hoor er veel goede verhalen over.

Woon welliswaar niet in de Achterhoek, maar mijn zus woont in Zevenaar en zij gaat naar een kapper ergens in de Achterhoek, zij heeft hetzelfde haar als ik, zal haar vragen waar zij naar toe gaat

Dat ja!! Ik zeg altijd, doe maar niet fohnen, ben ik net Beatrix :') Soms probeer ik het toch, maar ik kom nooit echt razendenthousiast thuis. ik denk altijd "oh ja, als ik thuis even dit of dat doe is het wel leuk"

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 17:12

Is Deventer te ver voor je?

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 17:20

Heb je al een keer gewoon gevraagd wat ze voor kapsel aanraden en willen knippen zonder dat je met voorbeelden komt? Anders kan je dat ook nog proberen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 17:26

Geen Kinki kapper in de buurt?

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 17:32

In Terborg Maluc kappers en dan vragen naar Lucy.
Ik laat haar altijd haar gang gaan, komt altijd goed.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-25 23:01

Esther schreef:
In Terborg Maluc kappers en dan vragen naar Lucy.
Ik laat haar altijd haar gang gaan, komt altijd goed.

Oh ik ga even kijken!

Ik reis regelmatig naar regio Arnhem/Wageningen, dus dat is geen probleem. Deventer ook goed te doen.

Kinki zit volgens mij in Arnhem toch ook? Maar ik ging reviews lezen en daar werd ik dan ook weer niet gelukkig van (weet alleen niet of dat per zaak anders is natuurlijk)

@Karrij ik ben benieuwd!

_chou schreef:
Heb je al een keer gewoon gevraagd wat ze voor kapsel aanraden en willen knippen zonder dat je met voorbeelden komt? Anders kan je dat ook nog proberen.
Nee eigenlijk niet, ik heb toch wel vaak het gevoel dat ze daar dan wat terughoudend in zijn ofzo, of gewoon niet echt pro actieve ideeen hebben. Vind ik zelf ook wel een beetje lastig omdat ik dan meestal net niet 100% vertrouwen heb dat het dan wat wordt zeg maar.

Ik volg op insta een account van een kapster die dan van die geweldige metamorfoses doet, en wat je ziet wordt altijd gaaf. Alleen zit zij in Brazilie ofzo :')

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 23:24

Ben je ook al eens bij “Bij Patrick” in Terborg geweest?

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 23:39

Loff! in Doetinchem?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-25 08:07

Nee, nooit in Terborg naar de kapper geweest, ik ga even naar jullie tips kijken! Wat zijn jullie eigen ervaringen daarmee?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 08:38

WowAmigo schreef:
_chou schreef:
Nee eigenlijk niet, ik heb toch wel vaak het gevoel dat ze daar dan wat terughoudend in zijn ofzo, of gewoon niet echt pro actieve ideeen hebben. Vind ik zelf ook wel een beetje lastig omdat ik dan meestal net niet 100% vertrouwen heb dat het dan wat wordt zeg maar.

Ik volg op insta een account van een kapster die dan van die geweldige metamorfoses doet, en wat je ziet wordt altijd gaaf. Alleen zit zij in Brazilie ofzo :')

En als je dat nou eens wel vraagt aan Sanne?
Weet je wat het is? De meeste kappers willen dat best, maar de meeste klanten zitten er niet op te wachten, die willen gewoon weer hetzelfde -O-
Een vraag als de jouwe maakt ook hun werk interessanter :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 08:54

Idd, als je iemand hebt die bevalt, dan kan je juist daar vaker heen en haar/hem vragen om meer los te gaan. Zo'n kapper moet ok weten waar de grens ligt, dus als ze jou leert kennen, dan weet ze ook veel beter in hoe verre ze hun gang kunnen gaan.

KiKiDo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 09:55

HairAngel in Zutphen :)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 12:02

WowAmigo schreef:
Nee, nooit in Terborg naar de kapper geweest, ik ga even naar jullie tips kijken! Wat zijn jullie eigen ervaringen daarmee?

Ik ben een aantal jaren bij Patrick geweest. Echter, ik ben een beetje lui en wil niet al teveel tijd aan mijn haar besteden. Patrick knipt echt heel goed maar dan moet je ook willen föhnen en in de weer gaan met versteviging enzo. Ik ben weer terug gegaan naar mijn oude kapster die een weliswaar saaier kapsel knipt maar wel lekker gemakkelijker te onderhouden.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-25 14:17

MarliesV schreef:
Idd, als je iemand hebt die bevalt, dan kan je juist daar vaker heen en haar/hem vragen om meer los te gaan. Zo'n kapper moet ok weten waar de grens ligt, dus als ze jou leert kennen, dan weet ze ook veel beter in hoe verre ze hun gang kunnen gaan.

Daar hebben jullie ook wel weer een punt :j maar ik ben bijvoorbeeld wel een tijdje bij dezelfde kapster geweest in het verleden, die best originele dingen deed, maar dan kwam er toch ook weer een punt dat ze me bijvoorbeeld zo erg had uitgedund dat dat echt heel slecht ging op mijn haar. Was ik ook weer het vertrouwen kwijt weetjewel. De volgende kapster had het toen echt heel mooi bijgeknipt, maar toen ik daarna weer naar haar ging was het weer net niks...

Silvia schreef:
Ik ben een aantal jaren bij Patrick geweest. Echter, ik ben een beetje lui en wil niet al teveel tijd aan mijn haar besteden. Patrick knipt echt heel goed maar dan moet je ook willen föhnen en in de weer gaan met versteviging enzo. Ik ben weer terug gegaan naar mijn oude kapster die een weliswaar saaier kapsel knipt maar wel lekker gemakkelijker te onderhouden.

Oh ik moet toegeven dat ik dat ook heb }:0 , ik fohn sowieso nooit (want Beatrix-kapsel) en dan smeer ik er wat in en hoop dat het goed zit. Ik heb de site van Patrick bekeken en dat is wel een beetje de energie waar ik naar op zoek ben, zo van "vertel mij wat ik moet doen" *\o/* ik vind alle tips helemaal leuk, thanks mensen! Ik ga ze gewoon allemaal uitproberen :D .