Met veel plezier mag ik ook voor jullie een puzzel bedenken, Maar wat zal ik toch maken, Wat jullie de hersens niet TE hard laat kraken..? Hier een wat vreemd uitziend cipher, Je zou zelfs kunnen zeggen dat het wat buitenaards aandoet?
⍙⟒ ⎎⟒⟒⌇⏁⟒⋏ ⎅⍜⍜⍀ ⍜⌿ ⊑⟒⏁ ⎎⟒⟒⌇⏁⎎⍜⍀⎍⋔
Lizz
Geplaatst: 04-01-25 12:03
Jazeker… ik heb hem, vond hem erg leuk
Straks ga ik dit nog begrijpen
Iris82
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-25 12:05
Lizz schreef:
Straks ga ik dit nog begrijpen
Dat is mn goede voornemen van dit jaar!
Kookaburra
Geplaatst: 04-01-25 12:16
Kookaburra werd eindelijk eens in de ochtend wakker, terwijl de zon door de ramen van de stal scheen. De paarden knabbelden op het hooi, de kerkuil boven in de stal zat te slapen, Kookaburra was hier zeker niet alleen. Maar ze zag ook een paarse vlinder wegfladderen, iets wat ze in de winter nooit zag... Wn wisten jullie wat er nu ineens op de stalvloer lag? Kookaburra vloog er snel heen, een nieuwe puzzel met een raadsel, zo hadden wij er nog geen één. Het duurde even voordat ze met wat hulp een antwoord had bedacht. Maar 'I'm in! ' fluisterde ze, naar de kant waar de vlinder verdween, heel zacht.
Edit: psst, ik hoop dat je profielfoto inderdaad een vlinder is. Als het een pokemon o.i.d. is... Dan zit ik goed mis
Laatst bijgewerkt door Kookaburra op 04-01-25 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.