Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Mocht je hulp nodig hebben met het uitzoeken van een goede desktop, dan mag je mij altijd een pb doen. Let vooral op de videokaart, het moederbord en de grafische kaart. Voor die prijs kan je zeker wat vinden, maar het ligt eraan op welke kwaliteit je ook zoiets af wilt spelen.
petraaken schreef:Bij coolblue kan je ook heel goede tweedekans pc's krijgen. Scheelt ook een paar 100 honderd euro soms. Dat zijn normaal gezien nieuwe pc''s die terug gestuurd werden naar coolblue. Ik heb er zo al twee gekocht. Heel goede laptops. Als ik mij goed herinner vraagt GTA5 toch wel wat. Budget van 800 euro is voor een goede gamelaptop niet zo veel. Neem er eentje met een 15" of een 16" scherm. Dat scheelt ook ettelijke euro's in aankoopprijs. Hoe groter het scherm van de laptop hoe duurder en ook de grafische kaart speelt een enorme rol in aankoopprijs. Zeker voor het gamen neem je toch best minimum een RTX 4070. Je zoon zal ook minimum een Ryden7 of een intel i7 laptop nodig hebben. Al vind ik dat persoonlijk nu al het laagste om te gamen. ZEker als je een paar jaar safe wilt zitten qua laptop aankopen.