neppe kerstboom in solden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amco

neppe kerstboom in solden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-25 10:40

Mijn zus is binnenkort jarig en gaat deze zomer alleen gaan wonen. Daarnaast is ze ook echt fan van kerstversiering en kerstbomen. Ik zou dus heel graag voor haar al een kerstboom kopen, mede omdat ik denk dat we nu ergens wel een goede valse kerstboom met een mooie korting zouden kunnen kopen. Echter vind ik het spannend om dit online te kopen zonder te weten hoe deze er uit ziet.

Dus bij deze, met het idee van Bokt weet alles, wie van jullie zou toevallig een goede tip hebben waar ik online een mooie valse kerstboom zou kunnen vinden? Liefst met een beetje korting. Niet te groot, want zo heel veel ruimte zal ze niet hebben denk ik.

Dankjewel!

Alja

Re: neppe kerstboom in solden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 10:55

Intratuin?
Heeft altijd 40% korting na de kerst

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:01

Intratuin, Tuinland en bepaalde bouwmarkten hebben nu sale op alle kerstspullen. Ik zou dus naar een winkel gaan en daar er 1 uitzoeken die je aan haar wilt geven. Het gaat wel snel met de verkoop dus ik zou er dan niet te lang mee wachten voordat alles uitverkocht is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:01

Moet je wel snel zijn want alle sale is al bijna voorbij. En ik zie het liefst toch de boom zelf als ik wat koop. Of er moeten supergoed filmpjes bij zitten. En ik was bij de Intratuin vorige week en er stond bijna niks meer.

Is solden iets Belgisch trouwens? Ik neem aan dat solden van sale komt? Ik begreep eerst niet wat er stond.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:02

Intratuin, wij hebben die van ons ook net na kerst gekocht. Veel korting en een super boom. Ziet er echt uit, en in 5 min in elkaar te zetten.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:03

De mooiste bomen zijn nu weg. Ik heb mijn neppe kerstboom bij vikingschoice vandaan en ondanks dat ik die blind heb gekocht vanaf een plaatje ben ik er echt wel tevreden mee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:05

Ik heb 3e kerstdag mijn nieuwe boom met 50% korting gekocht bij een tuincentrum. Als je langer wacht is alles al weg, denk dus echt dat je te laat bent.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:33

Suzanne F. schreef:
Moet je wel snel zijn want alle sale is al bijna voorbij. En ik zie het liefst toch de boom zelf als ik wat koop. Of er moeten supergoed filmpjes bij zitten. En ik was bij de Intratuin vorige week en er stond bijna niks meer.

Is solden iets Belgisch trouwens? Ik neem aan dat solden van sale komt? Ik begreep eerst niet wat er stond.

Solden is inderdaad de term voor 'uitverkoop' in België. En dat komt denk ik niet van sale, maar van het Franse woord 'soldes' dat dezelfde betekenis heeft.

https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... nis/solden

Als antwoord op de vraag van TS: Ik zou ook naar een fysieke winkel rijden en kijken wat er nog is, zoals bij Intratuin/ander tuincentrum of een Gamma oid.

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:41

Ik ben bang je te laat bent. Hier is alles al weg.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:50

Is nu wel rijkelijk laat idd… hier is nergens kerst meer. Overal kan je voorjaarsbollen kopen maar geen kerstbomen meer.
Is echt in de week tussen kerst en oud en nieuw dat je die goed met korting kan kopen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:11

Je kan het weggeeftopic in de gaten houden.
Hier staat een prachtige boom van SteffiY <3
Wie weet heeft ze er binnenkort nog meer weg te geven :D
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:25

Die boom krijg ik ook thuis gestuurd. Maar ik heb zelf ook net een nieuwe gekocht. Dus je zou hem van mij mogen overnemen voor verzendkosten?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:27

Wat een lief aanbod! Ik vind het echt een super mooie boom <3 Als je de takken goed open buigt krijg je een heel mooie, volle boom.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:29

Ja, ik vind hem ook echt prachtig met die dennenappels erin! Maar mijn nieuwe is nog witter en met lampjes er al in en dat vind ik echt super fijn. En 3 bomen is wat overdreven. := Je zou mijn kleintje met lampjes er al in ook mogen overnemen, net wat je wil.

amco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-25 13:34

Oh super lief aanbod! Maar mijn mama is door deze antwoorden snel naar het tuincentrum gereden en we hebben nog een gevonden aan 60% korting. *\o/* Ik had er niet over nagedacht dat deze zo snel zouden gaan, omdat wij traditie hebben om deze tot aan de verjaardag van mijn zus te laten staan. Dankuwel voor alle antwoorden, en misschien kan je er iemand anders mee blij maken! <3

amco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-25 13:37

Suzanne F. schreef:

Oeps, dat is inderdaad iets Vlaams. Heb er nooit bij stilgestaan dat dit in Nederland anders is, want hier wordt het namelijk overal zo aangekondigd. Zal denk ik inderdaad van het Frans komen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:38

Nou top dat je nog een boom gevonden hebt! *\o/*

belindaap88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:40

Bellatrix schreef:
Die boom krijg ik ook thuis gestuurd. Maar ik heb zelf ook net een nieuwe gekocht. Dus je zou hem van mij mogen overnemen voor verzendkosten?

Wauw, indien je hem echt kwijt wil, zou ik de boom heel graag van je willen overnemen. Hij is prachtig! <3

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 14:23

Ik was vanmorgen bij tuincentrum denk laatste dag van kortingsacties...

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 14:37

Weet iemand hier of Oosterik morgen nog kerstsale heeft?