Wie is er nog meer alleen vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Wie is er nog meer alleen vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 10:05

Ik heb niet zoveel met de jaarwisseling dus ik ben lekker thuis met mijn 2 poezen. Maar ik vind het altijd gezellig om een beetje te kletsen tot het 00.00 uur is. :D

Wie zit er nog meer thuis en vind het gezellig om een beetje te kletsen?

Ik probeer wel altijd foto's te maken van het vuurwerk als het droog is maar het viel vorig jaar best tegen. Zodra het geknal weg is ga ik altijd naar bed, meestal is dat rond 01.30 uur 02.00 uur.

Hebben jullie nog goede voornemens?

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:18

Hier ook alleen,met mijn hondje. Vind het niet erg, vind oudjaar geen leuke feestdag.

Hier wordt geen vuurwerk afgestoken, dat gebeurt door het jaar heen op een paar andere feestdagen en is dan ook met een uur weer over.

Geen goede voornemens :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Wie is er nog meer alleen vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 10:20

Oh dat is wel fijn zeg!! Kan je tenminste normaal naar bed. :D

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:24

In Nederland ging ik ook gewoon naar bed. :+ zo blij dat ik geen verplichtingen meer heb met feestdagen en je als ongezellig wordt gezien omdat je er geen fluit aan vind. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 10:28

Waar zit jij nu dan? :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:30

Je mag altijd appen hoor. Ik ben niet helemaal alleen, maar voor mij is het gewoon een 'saaie' dag waarin ik pas richting een uur of 4 eindelijk kan gaan slapen. Wekker ging vroeg zodat ik nog voor het ergste vuurwerk met de honden kan wandelen en nu is het afwachten tot het los barst en wanneer het weer rustig wordt :Y)

Alleen wanneer het los barst zal ik met de honden bezig zijn, dus dan is appen wat onhandiger. Wellicht gaat het dit jaar beter, maar het is altijd afwachten moment suprême.

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:31

Ik woon sinds september vorig jaar in Zuid Spanje <3
Zit met hond buiten op terras aan het ontbijt **\O/** het is wel koud vandaag

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:35

Hier ook alleen :j Mijn vriend zit in Australië bij zijn broer en ik zit altijd thuis bij de dieren. Wat ik overigens prima vind, mij kan die hele jaarwisseling gestolen worden :Y)

Vanmiddag even naar het bos met de hond en daarna mooi op de bank met een serie.

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:37

Hier ook lekker netflixen, met een wijntje en wat lekkers met hond op de bank. Eerst nog even naar de super zo.

Dit vind ik wel gezellig, zijn we samen alleen :D

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:41

Ik ben tot een uur of 21.00 bij mijn vriend en de kids, daarna naar huis om de katten gezelschap te houden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 10:46

Gezellig dat jullie allemaal mee kletsen. :D

En Zuid Spanje is geen straf zege!! Hoe warm is het daar nu?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:48

Hier was er nog twijfel of ik alleen zou zijn of niet, maar zondag kreeg ik een uitnodiging van mijn ex om daarheen te komen eind vd middag om te komen gourmetten. :9
De honden gaan mee, ik weiger om ze thuis te laten en ex weet dat en heeft ze ook specifiek uitgenodigd.
Gok dat de top2000 en/of de Duitse muziek (Helene Fischer en aanverwanten) op tv gekeken gaat worden, mn de Duitse muziek is niet mijn idee van leuk maar voor een avondje overleef ik dat nog wel. _O-

Maar als ik alleen was geweest was ik wsl op de bank gekropen met een lekker zachte deken, gordijnen dicht, theelichten aan, pot thee op het rechaud, hapjes en Baileys op de salontafel, films kijken, honden op schoot.
Lekker cocoonen zegmaar. <3

En ongeacht waar we zijn prop ik de honden net na middernacht vol met lekkers, er worden standaard een paar naturel oliebollen speciaal voor hen gehaald en wat lekkers bij de dierenwinkel waardoor de ergste vuurwerkellende inmiddels meer een feestje is voor ze zolang ze binnen zijn. *\o/*

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 10:50

Nu 4 graden dat loopt op tot 12 vandaag.zo koud is het maar een paar dagen in december en januari. De meeste dagen zijn in deze tijd tussen de 15 en 20 en afgelopen zondag zelfs 22 *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 10:56

lor1_1984 schreef:
Hier was er nog twijfel of ik alleen zou zijn of niet, maar zondag kreeg ik een uitnodiging van mijn ex om daarheen te komen eind vd middag om te komen gourmetten. :9
De honden gaan mee, ik weiger om ze thuis te laten en ex weet dat en heeft ze ook specifiek uitgenodigd.
Gok dat de top2000 en/of de Duitse muziek (Helene Fischer en aanverwanten) op tv gekeken gaat worden, mn de Duitse muziek is niet mijn idee van leuk maar voor een avondje overleef ik dat nog wel. _O-

Maar als ik alleen was geweest was ik wsl op de bank gekropen met een lekker zachte deken, gordijnen dicht, theelichten aan, pot thee op het rechaud, hapjes en Baileys op de salontafel, films kijken, honden op schoot.
Lekker cocoonen zegmaar. <3

En ongeacht waar we zijn prop ik de honden net na middernacht vol met lekkers, er worden standaard een paar naturel oliebollen speciaal voor hen gehaald en wat lekkers bij de dierenwinkel waardoor de ergste vuurwerkellende inmiddels meer een feestje is voor ze zolang ze binnen zijn. *\o/*

Op de bank kruipen is echt heerlijk, dat ga ik ook doen vanavond. :D Maar wel leuk dat je bij je ex terecht kunt. Jullie kunnen dus nog goed overweg?

Paellapan schreef:
Nu 4 graden dat loopt op tot 12 vandaag.zo koud is het maar een paar dagen in december en januari. De meeste dagen zijn in deze tijd tussen de 15 en 20 en afgelopen zondag zelfs 22 *\o/*

22 graden? Oh hemels! <3

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:01

Jazeker, we zijn toentertijd op tijd uit elkaar gegaan zegmaar toen het niet bleek te klikken op romantisch gebied.
We hadden en hebben ook allebei de houding dat we beter op tijd uit elkaar konden gaan en weer terug vrienden worden nadat we onze wonden hadden gelikt dan doormodderen en elkaar mss gaan hekelen omdat het een puinzooi werd ofzo.
We zijn niet heel close ofzo maar doen zo nu en dan een bakkie bij elkaar of gaan samen barbecuen/gourmetten of helpen elkaar met kleine klusjes rondom huis ofzo.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:06

100x liever alleen thuis dan Helene Fischer aan moeten horen :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:07

Daar ga ik in mee :D top 2000 helemaal goed, niet alles mijn genre maar wel gezellig.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:07

Ik neem mijn koptelefoon mee zodat ik een audioboek, podcast of YouTube kan luisteren +:)+

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:09

Ik moet straks nog werken (in het geknal want ik werk buiten := ), maar vanavond ben ik ook alleen. :wave:

Deels bewust, want er gaan al maanden bommen af hier in de buurt, dus wil de katten niet graag alleen laten.
En ik ben ook nergens uitgenodigd, dus dat komt eigenlijk wel goed uit. _O-

Katjes gaan er gelukkig goed mee om, zijn gewoon rustig. Als het om middernacht losbarst staan ze wel even raar te kijken altijd, maar echt paniek is er gelukkig niet. Vorig jaar was ik wel van huis en heb ik ze via een camera app op een oude telefoon in de gaten gehouden, en ze deden het super. Was even een heel trots baasje. <3

Voor vanavond heb ik gewoon lekkers te snacken gehaald, verder ga ik denk ik de top 2000 kijken, dus ik maak het in mn eentje wel een beetje gezellig. Ga om 00.00 u denk ik gewoon vuurwerk kijken op mijn balkon. :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 11:11

De top 2000 interesseert mij dus helemaal niet. :') Helene Fischer vind ik dan nog net leuk. :=

Ik ben bezig met The Wheel of Time. Zit in S2 dus wil die even afkijken denk ik.

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:13

Hier niet helemaal alleen maar wel thuis zonder andere mensen behalve mijn partner en waarschijnlijk lig ik ook gewoon om 10 uur op bed :=

Zit midden in mijn kankerbehandeling en heb gisteren weer chemo gehad dus vandaag dag op de bank met de poezen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:13

Ik vraag elk jaar vrij op oudjaarsdag. Bij het toegangshek staat altijd de hele straat vuurwerk af te steken, is een mooi breed stuk, maar daar moet ik wel langs natuurlijk. Ik heb zo al genoeg hartverzakkingen, thank you very much...

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:15

Niet alleen vanavond maar mag ik toch even mee kletsen? Wij zitten namelijk net als paella in Spanje ( denia) en ik ben hier overdag vaak een soort van alleen want mijn man golft en is dan overdag weg maar het is hier heerlijk, ik kan het iedereen aanraden om in deze periode, ook als je alleen bent, hier te zijn want de zon is zo fijn en er is geen vuurwerk tot nog toe dus mijn hondje is hier helemaal op haar gemak.

Hopelijk komen veel mensen hier lekker kletsen Bellatrix zodat je toch wat gezelligheid om je heen hebt!!

Zijn je poezen niet bang van vuurwerk?

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:15

Bellatrix schreef:
De top 2000 interesseert mij dus helemaal niet. :') Helene Fischer vind ik dan nog net leuk. :=

Ik ben bezig met The Wheel of Time. Zit in S2 dus wil die even afkijken denk ik.

Mij eigenlijk ook niet, maar moet toch iets kijken. _O-
Waarschijnlijk staat het ook alleen het laatste uurtje op hoor. Wil nog een korte serie af kijken, moet nog twee afleveringen, dus dat doe ik gewoon vanavond.

Oudejaarsconferences vind ik vreselijk, dus dat valt sowieso af. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 11:19

maras schreef:
Niet alleen vanavond maar mag ik toch even mee kletsen? Wij zitten namelijk net als paella in Spanje ( denia) en ik ben hier overdag vaak een soort van alleen want mijn man golft en is dan overdag weg maar het is hier heerlijk, ik kan het iedereen aanraden om in deze periode, ook als je alleen bent, hier te zijn want de zon is zo fijn en er is geen vuurwerk tot nog toe dus mijn hondje is hier helemaal op haar gemak.

Hopelijk komen veel mensen hier lekker kletsen Bellatrix zodat je toch wat gezelligheid om je heen hebt!!

Zijn je poezen niet bang van vuurwerk?

Een knal gaat nog wel maar als het achter elkaar door knalt dan gaan ze zich wel verstoppen.

Lisette0 schreef:
Bellatrix schreef:

Mij eigenlijk ook niet, maar moet toch iets kijken. _O-
Waarschijnlijk staat het ook alleen het laatste uurtje op hoor. Wil nog een korte serie af kijken, moet nog twee afleveringen, dus dat doe ik gewoon vanavond.

Oudejaarsconferences vind ik vreselijk, dus dat valt sowieso af. :')

Oudejaarsconferences vind ik ook stom dus dat kijk ik ook niet. Welke serie kijk je nu?