Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gitana schreef:Een wichelroede wordt door heel veel instanties en adviesbureaus gebruikt, als ook in andere takken van sport![]()
Jaaaaren terug werkte ik ergens en toen haalde een collega ook zo'n ding tevoorschijn om er vervolgens mee te gaan werken. Ik dacht initieel ook dat ik voor de gek gehouden werdhet was een leerzame dag
germie schreef:Elisa2 schreef:Haha bijzonder, hij gelooft wel en het lukt niet..zou hij er geen gevoel voor hebben of zou het wat anders zijn?
Het lukt bij hem nu wel, maar eerder niet zei hij, toen hij dat ding van z'n baas kreeg lukte het eerst niet. Dat heeft een aantal oefeningen geduurd.
office schreef:Inderdaad autosuggestie en telepathie.Erg boeiend en misschien is daar ruimte voor verder onderzoek.
Dingen weg lachen of honend doen is niet een intelligente reactie want al zit er maar een beetje waarheid in dan is dat al voldoende waardevol voor nader onderzoek.
Tazzey schreef:DuoPenotti schreef:Of men weet nog niet hoe het te onderzoeken/ bewijzen.
De aarde was vroeger ook plat. Tot de kennis zo ver was dat men anders kon bewijzen.
Dus dat ergens geen bewijs voor is zegt niets over of iets kan of niet
Dat is jouw mening maar ik heb iets meer vertrouwen in de wetenschap.